علیگو عنوان کرد؛

ورود وزیرآموزش وپرورش و قائم مقام وزیر بهداشت به محل حادثه تصادف دانش آموزان

قائم مقام سازمان دانش آموزی گفت: برای رسیدگی به وضعیت دانش آموزان این سانحه، وزیر آموزش وپرورش به همراه رئیس سازمان دانش آموزی و قائم مقام وزیر بهداشت، عازم شهرستان میناب شده اند.

ورود وزیرآموزش وپرورش و قائم مقام وزیر بهداشت به محل حادثه تصادف دانش آموزانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، محمد علیگو قائم مقام سازمان دانش آموزی اظهارکرد: مقرر است اردوی تشکیلاتی سازمان دانش آموزی ویژه دانش آموزان دختر متوسطه با جمعیت ۱۰۰۰ نفری از امروز در شیراز برگزار شود که سهم استان هرمزگان حدود ۱۲۰ دانش آموز بوده است.

وی در خصوص زمان سانحه تصریح کرد: مقارن ساعت ۴ بامداد یکی از سه اتوبوس حامل دانش آموزان هرمزگانی، دچار سانحه می‌شود و در همان ساعات اولیه، مسئولین سازمان دانش آموزی و آموزش و پرورش استان در محل حادثه حضور پیدا کردند و جلسه هماهنگی انتقال مصدومین و چگونگی رسیدگی به وضعیت دانش آموزان را بررسی کردند.

وی افزود: متأسفانه دراین سانحه دلخراش ۷ دانش آموز به همراه مربی و راننده در دم فوت می‌کنند و ۳۲ دانش آموز دیگر نیز تحت مراقبت‌های پزشکی در بیمارستان قرار گرفتند.

علیگو با بیان اینکه اتوبوس حامل دانش آموزان از مجموعه مورد تایید سازمان حمل و نقل جاده‌ای تهیه شده است، ادامه داد: قبل از هرگونه سفری اتوبوس از لحاظ فنی و راننده از جهت سلامت مورد تایید راهنمایی و رانندگی قرار می‌گیرد، و وزارت آموزش و پرورش بدون بررسی این شرایط تایید مراکز قانونی، به هیچ عنوان از این اتوبوس‌ها استفاده نخواهد کرد.

قائم مقام سازمان دانش آموزیعنوان کرد: از ابتدای تابستان حدود هزار سفر اتوبوسی برای اردو‌های مختلف آموزش و پرورش استفاده شده و حدود ۲۰ هزار نفر جابه جایی دانش آموز داشته ایم و این سانحه اولین اتفاق تلخ برای اردو‌های آموزش و پرورش بوده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۴ هزار دانش آموز در اردو‌های تشکیلاتی سازمان دانش آموزی شرکت کرده اند و اردوی شیراز نیز آخرین اردوی امسال محسوب می‌شود.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در حال پیگیری علت اصلی این حادثه است. 

انتهای پیام/ 

وزیر آموزش و پرورش برای پیگیری حادثه تصادف دانش آموزان به میناب می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
اگر برای هر استان یک اردوگاه کشوری ساخته میشد الآن خانواده هایی عزادار نمی شدند من خودم عضوی از پیشتازان هستم واقعا در سفر هایی که میرم خیلی اذیت میشم و البته سیستم های حمل و نقل و جاده ها نیز اصلا استاندارد نداره.
-
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
چراااااا
Iran (Islamic Republic of)
علي آذري پسند
۰۷:۵۶ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
چه كساني مقصر بودندومحاكمه شوند.......
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۰:۱۱ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
ای مسئولین برسید به داد داراب شهرما نه جاده داره نه بیمارستان
United States of America
رویا
۲۳:۵۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
باید قانونی تصویب شود که دانش آموزان ودانشجوها در شب جابه جا نشود
United States of America
رویا
۲۳:۵۵ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
باید قانونی تصویب شود که دانش آموزان ودانشجوها در شب جابه جا نشود
آخرین اخبار