جمع آوری نذورات قربانی مردمی در ۸۰ پایگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی گفت:امروز ۸۰ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی در شهر‌های آذربایجان غربی آماده دریافت نذورات مردم است.

عزیز سهندی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: امسال در سطح استان آذربایجان غربی همزمان با عید سعید قربان در 80 پایگاه ثابت و سیار نذورات و گوشت های قربانی مردم خیر جمع آوری و در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.
عزیز سهندی با بیان اینکه از این تعداد 8 پایگاه ثابت در ارومیه است، افزود: 5 پایگاه مربوط به ادارات کمیته امداد مناطق 1، 2 و3 ارومیه ،انزل و نوشین شهر است  و 3 پایگاه هم در سطح شهر ارومیه به ترتیب کشتارگاه، شبکه دامپزشکی و پل عطایی واقع و آماده ارائه خدمات هستند.
دکتر سهندی با اظهار اینکه سال گذشته میزان کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در عید قربان 2 میلیارد و 700 میلیون تومان بود افزود: پیش بینی می شود امسال این مبلغ به 3 میلیارد و 700 میلیون تومان برسد.
لازم به ذکر است: دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره ) در کلیه شهرستان ها در عید سعید قربان آماده همکاری با صاحبان قربانی و ذبح شرعی دام های زنده و توزیع گوشت آن در بین محرومان است.

انتهای پیام/م

استقرار پایگاه جمع آوری نذورات مردم آذربایجان غربی در روز عید قربان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.