ادعای هیلی: پایبندی ایران به برجام فقط یک رویاست

نماینده آمریکا در سازمان ملل مدعی شد اگر آنطور که ایران می‌گوید بازرسی از سایت‌های نظامی فقط یک رویاست، پایبندی تهران به برجام هم فقط یک رویاست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل، مدعی شد: بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱، ایران از صادرات هر سلاحی بدون تائید شورای امنیت منع شده، اما حماس اخیرا اعلام کرده که روابط خود با ایران را احیا کرده است.

او در گزافه‌گویی جدید خود علیه کشورمان گفت: «ایران باید تصمیم بگیرد که عضوی از جامعه بین‌الملل باشد یا رهبر یک سازمان تروریستی.»

 نماینده آمریکا در سازمان ملل افزود: سخنگوی وزارت خارجه ایران دسترسی آژانس به سایت‌های نظامی ایران را «تنها یک رویا» توصیف کرده در صورتیکه آژانس این اختیار را دارد که خواستار دسترسی به هر نقطه‌ای از ایران از جمله سایت‌های نظامی شود.

هیلی اضافه کرد: اگر آژانس برای راستی‌آزمایی فعالیت‌های هسته‌ای ایران خواستار بازدید از سایت‌های نظامی ایران باشد، ایران باید این دسترسی را به بازرسان آژانس بدهد.

او در ادامه گفت: اگر آنطور که ایران می‌گوید بازرسی از سایت‌های نظامی ایران «فقط یک رویاست»، پس پایبندی ایران به برجام هم فقط یک رویاست.

انتهای پیام/

هیلی پایبندی ایران به برجام را فقط یک رویا دانست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
این زنیکه دوباره حرف مفت زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
بهتره عضو جامعه بین‌المللی باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
عجب
آخرین اخبار