وزیر اقتصاد مطرح کرد:

پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به 2250 طرح در استان اصفهان

وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: به 2 هزار و 250 طرح اقتصادی و کشاورزی استان اصفهان افزون بر17 هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود کرباسیان عصر امروز در مراسم افتتاح 303 طرح کشاورزی استان اصفهان در مورچه‌خورت شاهین‌شهر اظهار کرد: به 2 هزار و 250 طرح اقتصادی و کشاورزی استان اصفهان افزون بر 17 هزار 500 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است.

وی افزود: این وزارتخانه به عنوان مسؤول پیگیری اقتصاد مقاومتی در استان اصفهان، پیگیر درخواست‌های مسؤولان و کارآفرینان به خصوص در بخش تأمین آب بخش‌های کشاورزی و صنعت خواهد بود.

وی تصریح کرد: دولت دوازدهم قصد دارد کمبود اعتبارات را از طریق اوراق خزانه اسلامى تأمین کند.

وزیر امور اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: با کاهش نرخ سود سپرده‌های بانکی، نرخ سود تسهیلات به سرمایه‌گذاران کاهش و رشد اقتصادی بیشتر خواهد شد.

کرباسیان ادامه داد: اوضاع اقتصادی کشور به سمت بهتر شدن به پیش می‌رود؛ سهم درآمدهای غیرنفتی و به ویژه تولیدات کشاورزی بیشتر شده است.

وی اظهار داشت: در برنامه ششم توسعه متوسط نرخ رشد کشور 6 درصد پیش‌بینی شده است؛ در این برنامه متوسط نرخ بهره‌وری 2.5 درصد خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

افزون بر 17 هزار 500 میلیارد تومان تسهیلات بانکی در اقتصاد مقاومتی پرداخت شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار