سه مصدوم براثر سقوط از کوه

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از سقوط 3نفر در کوههای مسجد صاحب الزمان (عج) در کمتر از یک ساعت در عصر امروزخبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  علی عسکری گفت: دختر بچه هشت ساله که امروز برای انجام دعای عرفه به همراه خانواده خود به کوههای مسجد صاحب الزمان (عج) رفته بود به علت بی احتیاطی دچار حادثه شد و به شدت مصدوم شد.
وی افزود : تیم امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی که در محل برگزاری دعای پرفیض عرفه مستقر بودند در ساعت 17پس از اطلاع از وقوع حادثه سریعا در محل حادثه رفته و دختر بچه مصدوم به پایین کوه منتقل و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شد.
وی همچنین از سقوط پسر بچه 5ساله که دچار حادثه شد توسط تیم امداد ونجات سازمان هتش نشانی که در محل استقرار داشتند سریعا به پایین کوه منتقل و پس از انجام اقدامات اولیه تحویل عوامل اورژانس شد.
عسکری تصریح کرد: دیگر تیم های امداد و نجات سازمان آتش نشانی که در محل مسجد صاحب الزمان (عج) مستقر بود پس از اطلاع از سقوط پسر چهارده ساله از کوه سریعا در محل حادثه حاضر و عملیات نجات مصدوم را آغاز و پس از انتقال به پایین مصدوم به وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.
انتهای پیام/ی

سقوط از کوه در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.