نماینده مردم ملایر؛

اجرای طرح تحول نظام سلامت، انقلابی در حوزه بهداشت و درمان

نماینده ‌مردم ‌ملایر در مجلس گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت ،انقلابی در حوزه بهداشت و درمان استان همدان و به ویژه ملایر ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  محمد کاظمی نماینده ‌مردم ‌ملایر در مجلس در مراسم افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای اجرای طرح تحول نظام سلامت انقلابی در حوزه بهداشت و درمانازناو افزود: اجرای این طرح نیازمند یک مجری با روحیه جهادی و اصالت بود که خوشبختانه به خوبی اجرایی شد.

وی بهسازی و تجهیز بخش‌های آی‌سی‌یو، سی‌سی‌یو ، دستگاه ام‌آر‌آی و اخذ مجوز ایجاد مرکز آنژیوگرافی را در ملایر از برکات سفر وزیر بهداشت و‌ درمان به این شهر اعلام و بیان کرد: امیدواریم این خدمات بهداشتی در دولت دوازدهم نیز ‌برای،شهرستان  ملایر تداوم‌ داشته باشد.

محمد کاظمی،  مجمع خیرین سلامت را ظرفیتی ارزشمند برای ملایر برشمرد وافزود: با بکارگیری ظرفیت وقف در حوزه بهداشت و درمان ملایر تحول چشمگیری در این حوزه ایجاد شده است.

این مسئول اضافه کرد: از مبلغ 100 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته در حوزه بهداشت و‌ درمان استان همدان مبلغ 33 میلیارد تومان سهمیه شهرستان ملایر بوده است.


انتهای پیام/ج


طرح تحول نظام سلامت انقلابی در حوزه بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.