تعریض محور دهلران-مهران با پنج هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: پنج هزارو 800 میلیارد ریال برای تعریض محور دهلران - مهران هزینه می شود.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سید کمال الدین میرجعفریان عصر چهارشنبه در جریان بازدید استاندار ایلام از طرح چهار بانده کردن مسیر دهلران - مهران گفت: این اعتبار برای اجرا و تکمیل این مسیر 120 کیلومتری بکار گرفته می شود.


وی از اجرای این مسیر در قالب سه قطعه خبر داد و افزود: مطالعه قطعه اول به طول 40 کیلومتر در حال اجراست و فراخوان انتخاب پیمانکار به شرط تامین اعتبار انجام می شود.


مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به پیشرفت 55 درصدی چهار بانده کردن 12 کیلومتر از مسیر دهلران به اندیمشک یادآور شد: بالغ بر 120 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه می شود.


میرجعفریان با اشاره به مشارکت وزارت نفت در اجرای این پروژه تاکید کرد: انتظار داریم با توجه به حجم کارهای انجام شده پیمانکار شتاب بخشی در اجرای پروژه را مد نظر داشته باشد.


استاندار ایلام که در آخرین روز از هفته دولت برای بهره برداری از 40 پروژه به شهرستان مرزی دهلران سفر کرده بود از مسیر ارتباطی دهلران به اندیمشک و پیشرفت آن نیز بازدید کرد.


محمدرضا مروارید همچنین بمناسبت هفته دولت در شهر دهلران با بسیاری از مردم این شهر دیدار و دستورات لازم جهت رفع مشکلات آنان را صادر کرد.


وی همچنین از محل استقرار ایستگاه های اربعین و نحوه تامین زیرساخت ها و اقدامات مورد نیاز شهرستان در خصوص آمادگی برای خدمات دهی به زائرین اربعین در ورودی شهر دهلران بازدید و جهت شتاب بخشی در امر خدمات رسانی به زائرانی که در اربعین از این شهرستان تردد می کنند دستورات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/ع

پنج هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار، هزینه تعریض محور دهلران-مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.