آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با نیرو‌های پدافند خاتم الانبیاء؛

جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل است و درمقابل دشمنان می‌ایستد

آیت الله دری نجف آبادی در دیدار با جمعی از نیرو‌های پدافند هوایی خاتم الانبیاء گفت:جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل است و درمقابل دشمنان می‌ایستد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در دیدار با جمعی از فرماندهان و نظامیان پدافند هوایی خاتم الانبیاء استان مرکزی با گرامیداشت ۱۰ شهریور سالروز تاسیس پدافند هوایی گفت:جمهوری اسلامی ایران یک کشور مستقل است و درمقابل دشمنان می‌ایستد.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: پدافند هوایی باید دارای یک برنامه و نقشه راهبردی در همه عرصه‌ها باشد تا بتواند در همه شرایط در دریا و پهنه جغرافیایی در مقابل دشمن ایستادگی کند.۰

وی اضافه کرد: همه با هم با یک مشت آهنین در برابر دشمنان و ستم گران ایستاده ایم و این رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران است.

سردار محمد رضا عزیز سلطانی فرمانده ارشد ارتش در استان مرکزی هم در این دیدار گفت: با آمادگی و بصیرت تا آخرین قطره خون در مقابل دشمنان ایستاده ایم و دراین راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سردارعزیز سلطانی با اشاره به قدرت نظام جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان گفت:با توجه به اضافه شدن سامانه جدید پدافند به قرار گاه خاتم الانبیا مقتدرانه از آسمان نیلگون جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام /ج


دیدار آیت الله دری نجف آبادی با نیرو‌های پدافند هوایی خاتم الانبیاء

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.