متیس: راه حل سیاسی و مذاکره با کره شمالی همچنان امکان‌پذیر است

وزیر دفاع آمریکا در دیدار با وزیر دفاع کره جنوبی گفت همچنان فضا برای راه حل دیپلماتیک در کره شمالی وجود دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، جیمز متیس، وزیر دفاع آمریکا در دیدار با «هان مین کو» همتای کره جنوبی خود در شهر آرلینگتون در ایالت ویرجینیای آمریکا درباره راه حل بحران کره شمالی گفت: ما با یکدیگر کار می کنیم تا محیطی باثبات ایجاد کنیم. راه حل سیاسی و مذاکره با کره شمالی همچنان امکان پذیر است.
 
جیمز متیس در پاسخ به پرسشی درباره راه حل دیپلماتیک برای بحران کره شمالی نیز گفت: ما هرگز راه حل دیپلماتیک را کنار نگذاشته ایم. ما همچنان با یکدیگر کار می کنیم. من و  وزیر دفاع کره جنوبی، مسئولیت مشترک داریم که از کشورهای خودمان، جمعیت ساکن در کشورهای خود و از منافع‌مان محافظت کنیم. به همین علت هم ما امروز  اینجا هستیم تا بحث و گفتگو کنیم. ما به دنبال همه عرصه هایی هستیم که بتوانیم همکاری داشته باشیم هر چند هم اکنون نیز همکاری قوی‌ای وجود دارد، ما به دنبال همکاری بیشتر هستیم. ما هرگز به این همکاری ها راضی نمی شویم (خواستار همکاری های بیشتر هستیم).
 
این در حالی است که ساعتی پیش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا درباره تنش‌ها با کره شمالی اعلام کرد: گفت‌وگو پاسخی برای حل بحران کنونی با کره شمالی نیست.
 
انتهای پیام/
 

اظهار نظر وزیر دفاع آمریکا درباره بحران شبه جزیره کره

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار