درودی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

افتتاح بیمارستان صحرایی ٧٢ تختخوابی منا از هشتم ذی الحجه

جانشین مدیر عملیات پزشکی حج گفت: بیمارستان صحرایی منا از ٧ صبح امروز (هشتم ذی الحجه) با داشتن ٧٢ تخت خواب برای ارائه خدمات ویژه به زائران مشغول به فعالیت شده است.

افتتاح بیمارستان صحرایی ٧٢ تختخوابی منا از هشتم ذی الحجهطاهر درودی جانشین مدیر عملیات پزشکی حج در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تاسیس بیمارستان صحرایی منا گفت: بیمارستان صحرایی منا از امروز (٨ ذی الحجه) ساعت ٧ صبح برای ارائه خدمات ویژه به زائران ایرانی مشغول به کار شده است.

وی افزود: بیمارستان صحرایی منا هر سال از ابتدای روز دهم یا از نیمه شب نهم ذی الحجه برای ارائه خدمت به زائرانی که از عرفات عازم منا بودند فعال می‌شد.

جانشین مدیر عملیات پزشکی حج با اشاره به تغییراتی که در زمان برپایی بیمارستان صحرایی منا صورت گرفته است خاطرنشان کرد: امسال با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و هم چنین اعزام حدود ١٥ هزار زائر اهل تسنن، بیمارستان صحرایی منا از صبح امروز (هشتم ذی الحجه) افتتاح و راه اندازی شده است.

درودی با اشاره به تعداد تخت خواب بیمارستان صحرایی منا اظهار کرد: این بیمارستان ٥٢ تخت خواب دارد و قابلیت افزایش تا ٢٠ تخت در صورت شرایط بحرانی را هم دارا است.

وی افزود: قسمت‌های مختلف بیمارستان شامل کلینیک‌های تخصصی با حضور متخصصان است و هم چنین بخش‌هایی همچون cpr، تزریقات، آزمایشگاه، سونوگرافی آن برای ارائه خدمت به زائران تا پایان اقامت آن‌ها در مشاعر مقدسه فعال است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار