بهره برداری از کارخانه آجر ماشینی آجر دژ کردستان در شهرستان قروه

کارخانه آجر ماشینی آجر دژ کردستان در قروه امروز با حضور زاهدی استاندار وجمعی ازمسئولین استانی وشهرستان به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در آیین افتتاحیه کارخانه آجر دژ کردستان، گفت: در این کارخانه انواع آجر فشاری و سفال با هدف اشتغالزایی و تامین بخشی از مصالح کردستان با رویکرد صادرات انجام می شود.

محد دره وزمی با بیان اینکه پیش بینی اشتغال مستقیم ۶۰ نفر در زمان بهره برداری کامل شده است، گفت: برای احداث این پروژه ۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری و حدود ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت شده است.

وی ظرفیت اسمی این کارخانه را ۲۵ میلیون قالب ذکر کرد و افزود: از آنجا که با احداث هر کارخانه ای محیط زیست مورد تهدید واقع می شود و اراضی کشاورزی تخریب می شوند پسماند و ضایعات در مناطقی دور و فاقد امکان بهره وری از اراضی تخلیه می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان نقش بخش خصوصی را در جهت پیشبرد امور مهم ارزیابی کرد و گفت: دولت به تنهایی نمی تواند تمام امور را پوشش دهد لذا ورد بخش خصوص در واحد های تولیدی الزامی ست.

انتهای پیام/م

افتتاح کارخانه آجر ماشینی آجر دژ کردستان در شهرستان قروه

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.