بهره برداری از 72 پروژه در شهرستان بستان آباد

بهره برداری 72 پروژه در شهرستان بستان آباد با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد تومان آغاز شد.

بهره برداری از 72 پروژه در شهرستان بستان آبادبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بدر شکوهی فرمانداربستان آباد در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی در شهرستان بستان آباد گفت:این پروژه ها شامل گاز رسانی به 9 روستا واقع در بخش مرکزی شهرستان بستان آباد با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال که با بهره برداری از این پروژه روستاهای نوجه ده کوه،هراب ،کزبین ،سیسان،خاتون آباد،آیقرچمن،علیا،نهر،شبلی و آغور آباد از نعمت گاز برخوردار خواهند بود.

وی افتتاح پروژه های آسفالت ریزی و لکه گیری و زیر سازی روستاهای آق دره ،خاچیک،سیرعلیا وسطی و سفلی،کلقان ،آلمالو به طول 17 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال را از دیگر طرح های مورد بهره برداری در این شهرستان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان بستان آباد بهره برداری از 22 پروژه مخابراتی با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد ریال در شهرستان بستان آباد را از دیگر طرح های مورد بهره برداری در هفته دولت عنوان کرد و افزود:اصلاح شبکه برق رسانی در شهرستان بستان آباد با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از دیگر طرح های مورد بهره برداری در این شهرستان بود.

وی افتتاح پروژه های دهیاری های شهرستان شامل جدول گذاری و احداث پل و اجرای دیوار سنگی با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال از دیگر طرح های شهرستان بستان آباد عنوان کرد.

نماینده دولت در شهرستان بستان آباد بهره برداری از گلخانه ،دو واحد تولیدی نساجی و لیوان یکبار مصرف ،نصب دوربین های مدار بسته در تالاب بین المللی قوریگل ،پارک مسافری،خانه مددجویی،پروژه های بنیاد مسکن را از دیگر طرح های بهره برداری شده در هفته دولت امسال عنوان کرد.

 

انتهای پیام/ش

72 پروژه بستان اباد افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار