فرمانده انتظامی سابق لرستان:

کشف ۸۹ درصد جرائم در لرستان

فرمانده انتظامی سابق لرستان با اشاره به اینکه امروز میزان کشف جرائم در لرستان ۸۹ درصد است، گفت: شاهد رشد ۲۵ درصدی امنیت در استان بوده‌ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سابق لرستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه در سال ۹۲، لرستان در بین ۱۴ استانی بود که ۷۰ درصد جرایم کشور را به خود اختصاص داده بودند و در بین این ۱۴ استان رتبه ۷ را داشت، گفت: در سال ۹۲، تعداد ۱۸ هزار و ۶۱۰ فقره سرقت در لرستان به ثبت رسیده بود که ما برای کاهش این سرقت ها یک برنامه عملیاتی را در دستور کار قرار دادیم.

 

وی افزود: با اقدامات صورت گرفته تعداد سرقت های استان به ۱۰ هزار و ۶۰۰ فقره کاهش پیدا کرد و شاهد کاهش ۴۲ درصدی سرقت ها در طول این ۴ سال بوده ایم.

فرمانده انتظامی سابق لرستان با بیان اینکه در سال ۹۲ میزان کشف جرایم در استان ۵۳ درصد بود که امروز این عدد به ۸۹ درصد رسیده است، تصریح کرد: در طول این سال ها ۱۰ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است؛ البته این میزان کشف مواد مخدر غیر از مواد مخدری است که در خارج از استان کشف کرده ایم.

سردار قنبری افزود: ۵۳ هزار و ۴۲۰ عمده فروش و خرده فروش مواد مخدر را طی ۴ سال گذشته دستگیر کرده ایم که این تعداد نشان دهنده رشد ۱۰۰ درصدی در زمینه برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر است.

وی با اشاره به اینکه در بخش سرقت مسلحانه در استان و جرایم خشن ۴۶ درصد کاهش داشته ایم، گفت: از سال ۹۲ تا کنون، ۱۶ میلیارد تومان طرح عمرانی در استان اجرایی شده است؛ به طوریکه تمام کلانتری های استان یا احداث و یا نوسازی شده اند.

فرمانده انتظامی سابق لرستان یادآور شد: در مجموع شاهد رشد ۲۵ درصدی امنیت در استان بوده ایم.

انتهای پیام/م

۸۹ درصد جرائم در لرستان کشف می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.