آغاز فعالیت قرارگاه اربعین در ناجا

جانشین فرمانده ناجا گفت: امسال به هیچ عنوان اجازه عبور از مرز بدون مستندات قانونی داده نمی شود و لذا علاقمندان و زائران باید برای گرفتن ویزا و گذرنامه اقدام کنند.

آغاز فعالیت قرارگاه اربعین در ناجا

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، اسکندر مومنی بیان کرد: یکی از ماموریت های اصلی ناجا امنیت اجتماعی و اخلاق عمومی است که در این راستا اقدام به اجرای طرح های مختلف می کند.

جانشین فرمانده ناجا اظهارکرد: شاخصه های امنیتی کشور در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بهبود یافته است و همچنین با کاهش جرائم خشن و افزایش کشفیات مواد مخدر مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم و مسئولین از امنیت مطلوب تری برخورداریم، افزود: نسبت به دیگر کشورها امنیت قابل قبولی داریم در حالیکه ناامنی در کشورهای اطراف وجود دارد.

مومنی عنوان کرد: در حوزه تصادفات هم در پنج ماهه نخست امسال، کاهش آمار را داشته‌ایم، روزگاری در دهه گذشته با هفت میلیون خودرو حدود 28 هزار نفر کشته می شدند اما اکنون که تعداد خودروها به 11 میلیون رسیده تعداد کشته های سوانح جاده ای به 16 هزار نفر رسیده است که همچنان باید حوادث جاده ای کاهش یابد زیرا یک کشته هم براثر این حوادث زیاد است.

وی اضافه کرد: قرارگاه اربعین در ناجا فعال شده و کارش را در همه استان ها آغاز کرده است؛ امسال به هیچ عنوان اجازه عبور از مرز بدون مستندات قانونی داده نمی شود و لذا علاقمندان و زائران از الان برای گرفتن ویزا و گذرنامه و تکمیل مدارک لازم اقدام کنند.

انتهای پیام/ د

فعالیت ناجا در اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.