عضو هیئت مدیره پست بانک ایران:

۱۰۰۰ دستگاه خودپرداز در روستا‌های کشور راه‌اندازی شد

عضو هیئت مدیره پست بانک ایران گفت: همزمان با هفته دولت یک‌هزار دستگاه خودپرداز خریداری شده در روستا‌ها افتتاح می‌شود که ۲۰ دستگاه آن سهم استان بوشهر است.

۱۰۰۰ دستگاه خودپرداز در روستا‌های کشور راه‌اندازی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ، غلامحسین صباغی صبح امروز در نشست با مسئولان استان بوشهر با تاکید بر توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات اظهار داشت: با توجه به اینکه ارتباطات پیشگام توسعه است، یکی از برنامه‌های مهم پست بانک سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات است.

صباغی با تاکید بر سرمایه گذاری پست بانک در حوزه ارتباطات خاطرنشان کرد: در راستای سرمایه‌گذاری در حوزه ارتباطات، ایجاد بانک تخصصی حوزه ارتباطات توسط پست بانک در دستورکار است.

وی از راه اندازی دستگاه‌های خودپرداز در روستا‌ها خبرداد و خاطر نشان کرد: سال گذشته از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک‌هزار دستگاه ATM خودپرداز خریداری شده که ۲۰ دستگاه سهم استان بوشهر بوده در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

عضو هیئت مدیره پست بانک ایران با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های اینترنتی روستا‌ها تصریح کرد: بخش دیگری از کار پست بانک تامین مالی ایجاد زیرساخت‌های اینترنتی در ۲۸ هزار روستای کشور است که این کار به عهده پست بانک گذاشته شده است.

صباغی با بیان اینکه پست بانک تامین کننده مالی فعالان بخش کسب و کار در حوزه ICT است گفت: در حالیکه اکنون ۶ هزار دفتر ICT فعال در کشور داریم، نهادینه کردن دفاتر ICT از دیگر ماموریت‌های پست بانک است.

این مسئول از افتتاح طرح‌های عمرانی و زیرساختی در استان بوشهر خبرداد و افزود: به مناسبت هفته دولت در استان بوشهر ۱۷۷ میلیارد ریال طرح‌های مختلف و خدمات بانکی به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو هیئت مدیره پست بانک ایران بیان کرد: این طرح‌ها شامل نصب و راه‌اندازی ۲۰ دستگاه خودپرداز در روستاها، ایجاد باجه خدمات بانکی روستایی چاه مبارک، اجرای طرح توسعه روستایی و خرید ادوات کشاورزی و احداث گلخانه و مشارکت در ساخت، تهیه و تحویل ۱۵ دستگاه اتوبوس برای توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بوشهر می‌شود.

صباغی گفت: فروش کسب و کار از هر نوع وثیقه دیگری در ایجاد طرح‌های اشتغالزا برای پست بانک مهم‌تر است.

انتهای پیام/ف

راه اندازی 1000 دستگاه خودپرداز در روستاهای کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.