شهردار تبریز با رای ناپلئونی انتخاب نخواهد شد

عضو شورای شهر تبریز گفت: در جلسه غیرعلنی برای انتخاب شهردار پروسه مشخصی برای انتخاب شهردار معین شد که به تبع آن تمام 6 فرد منتخب به ارائه رزومه کامل خود هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سعید دباغ نیکوخصلت با بیان اینکه ارائه گزارش از رزومه و حضور 6 فرد منتخب در جلسات شورا کمک زیادی به تصمیم‌گیری نهایی خواهد کرد، گفت: طبق توافق صورت گرفته بین اعضا شورا ، انتخاب شهردار با اجماع کل اعضای شورا خواهد بود.

عضو شورای پنجم شهر تبریز تأکید داشت: اعضای شورا به‌هیچ‌وجه تمایل به انتخاب شهردار با رأی کم را نداشته و تمام تلاش به رضایت و تائید کلی اعضای شورا در راستای انتخاب شهردار خواهد بود.

نیکوخصلت ابراز کرد: در جلسه مختص انتخاب شهردار تصمیم بر آن است به‌هیچ‌وجه شهردار ناپلئونی انتخاب نشود تا به‌تبع آن منافع شهری و شهروندی حفظ شود.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر افزایش نام افراد دیگر محتمل نیست، گفت: آقایان الموسوی، فتح الهی، شهین باهر، شهرتی فر، سلیمان پور و مولوی، 6 فرد منتخب اعضای شورا برای انتخاب شهردار بوده و اعضای شورا بر حسب رزومه فرد مناسب را انتخاب خواهند کرد.

منبع :خبرگزاری فارس

انتهای پیام/ش

انتخاب شهردار جدید شهر تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.