تخلیه ایستگاه راه آهن اصلی لندن در پی منفجر شدن یک سیگار برقی

پلیس انگلیس ایستگاه راه آهن «یوستون» لندن را پس از وقوع یک انفجار کوچک، تخلیه کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از رویترز، به دنبال وقوع یک انفجار کوچک در ایستگاه راه آهن یوستون –یکی از ایستگاه‌های راه آهن اصلی و پرتردد لندن—پلیس انگلیس این ایستگاه را تخلیه کرد. در فیلم هایی که از این ایستگاه در رسانه های اجتماعی منتشر شده است، مردم در حال خارج شدن از این ایستگاه و فرار کردن از آن هستند.

پلیس در بیانیه ای اعلام کرد: افسران ما هم اکنون در ایستگاه یوستون مستقر هستند. ما مشغول بررسی علت این حادثه هستیم؛ اما به نظر می رسد این انفجار بر اثر یک سیگار برقی که در کیف یکی از مسافران بوده رخ داده است. خوشبختانه هیچ کس در این حادثه زخمی نشده است.

وی افزود: ایستگاه یوستون خیلی زود فعالیت خود را از سر خواهد گرفت؛ اما ابتدا افسران پلیس و سگ‌های جستجو باید از امن بودن این مکان اطمینان حاصل کنند.

به دنبال وقوع چندین حمله تروریستی در لندن و منچستر انگلیس در سال جاری میلادی که منجر به کشته شدن 36 نفر شد، سطح هشدار در انگلیس افزایش یافته است. اوایل روز گذشته هم فرودگاه لیورپول انگلیس پس از آنکه یک تیم خنثی‌سازی بمب، بسته ای مشکوک کشف کردند، تخلیه شد. سخنگوی فرودگاه اعلام کرد این فرودگاه دقایقی بعد از حادثه به حالت عادی بازگشت.


انتهای پیام/

تخلیه ایستگاه راه آهن اصلی لندن در پی وقوع انفجار یک سیگار الکترونیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار