کارگردان سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سینما نیاز به نگاه نو دارد/ کوچک‌سازی اصلی دیگر در سینما

علیرضا رئیسیان به تحلیل تغییرات کلان در سینما برای رونق هر چه بیشتر آن پرداخت.

سینما نیاز به نگاه نو دارد/ کوچک‌سازی اصل دیگر در سینماستعلیرضا رئیسیان کارگردان سینما درباره این موضوع که در چه بخش از سینما باید تغییرات صورت بگیرد تا شاهد رونق هر چه بیشتر آن باشیم، به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: باید در رویکرد و ساختار اتفاق مهمی بیفتد یعنی مدلی که سینما در این سال‌ها اداره می‌شود با زمانه خودش و با تحولات سریع جهان همسو نیست، بلکه عقب‌تر است.

کارگردان «دوران عاشقی» افزود: متاسفانه مدیران بازنشسته پست‌های مهم و کلیدی این سینما را با نگاهی که به روز نیست اداره می‌کنند.

وی عنوان کرد: بحث بعدی کوچک‌سازی است که باید اتفاق بیفتد تا این سازمان عریض و طویل و با رویکرد کهنه را رو به جلو و به سمت نگاهی جهانی سوق دهد.

این کارگردان تصریح کرد: یک انتخاب مهم سر راه دولت قرار دارد و آن اینکه سینما را از رویکرد قدیمی که اداره می‌شود، برهاند و تغییرات جدی که مهم‌ترین آنها در بیانیه شماره هشت شورای راهبردی بیان شده را عملی کند.

رئیسیان با بیان مثال بارزی در خصوص عدم مدیریت صحیح در سینما، خاطرنشان کرد: بخش هنر و تجربه یک ایده خوب بود که بر اثر مدیریت غلط به سرنوشت فعلی خود دچار شد.

 

انتهای پیام/

علیرضا رئیسیان اقدامات لازم برای ایجاد رونق در سینما را برشمرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار