غرق شدن 4 جوان اهوازی در کرخه/ 2 جسد دیگر پیدا شد

دادستان حمیدیه از غرق شدن 4 جوان اهوازی در رودخانه کرخه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی بیرانوند، دادستان حمیدیه گفت: 4 جوان اهوازی در رودخانه کرخه در محدوده روستای ظهر آب این شهرستان در حال شنا بودند که غرق شدند.

بیرانوند افزود: 2 نفر از این افراد نجات یافتند ولی از سرنوشت 2 نفر دیگر خبری نیست و به احتمال زیاد در رودخانه غرق شدند.

وی گفت: به دلیل تاریکی هوا و خطرات زیاد برای امدادگران امکان اعزام امدادگر تا فردا به منطقه غیر ممکن است ولی به محض روشن شدن هوا غواصان و امدادگران به منطقه اعزام خواهد شد.

وی گفت: صبح امروز نیروهای مردمی و عوامل انتظامی و امدادی جست و جو برای یافتن آنان و کمک احتمالی به آنان در صورت زنده بودن آغاز که ساعاتی قبل اجساد بی جان آنان را در رودخانه کشف و از آب خارج کردند.

بیرانوند افزود: بعد از چند ساعت نیروهای امدادی توانستند اجساد مربوط به دو جوان غرق شده به نام های عدنان عیاشی و سید عباس موسوی ساکن اهواز را کشف و از آب خارج کنند.

دادستان حمیدیه بیان داشت: از افراد خصوصا جوانان در خواست دارم به هیچ وجه برای شنا کردن به رودخانه های استان و خصوصا شهرستان حمیدیه مراجعه نکنند زیرا منطقه مناسبی برای شنا کردن تعبیه نشده است و نیزاز مسئولان ورزش و جوانان می خواهم با ساخت استخر و یا مناسب سازی حریم رودخانه ها از غرق شدگی افراد در این استان جلوگیری نمایند.

بر اساس آماری که از سوی سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام شده است خوزستان دومین استان در میزان غرق شدگی را در سطح کشور دارد.


انتهای پیام /م

حادثه غرق شدگی 4 جوان در کرخه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.