باید عرصه را بر متخلفین هنجارشکن تنگ نمود+تصاویر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه به اتفاق چند تن از معاونین خود از کلانتری ۱۶ سعدی بازدید کردند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،محمد حسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه به اتفاق چند تن از معاونین خود بدون اطلاع قبلی  از کلانتری ۱۶ سعدی بازدید کرد و گفت: زحمات و خدمات ضابطین در ارائه خدمت بی وقفه به مردم شریف قابل تقدیر است باید تلاش شود که مراجعین از حقوق و تکالیف خود بعنوان شاکی، متهم، شاهد دقیقا مطلع شوند و اطلاع رسانی در این خصوص در واحدهای انتظامی ضروری است.

وی گفت :باید با جدیت و اهتمام عرصه را بر متخلفین قانون شکن و افراد هنجارگریز تنگ نمود، نباید اجازه داد این افراد احساس امنیت خاطر و آسودگی کنند و باید بدانند که پلیس همواره بر اقدامات آنها اشرافیت دارد .

 صادقی افزود: یکی از مکان هایی که سرقت خودرو بیشتر صورت می‌گیرد، اطراف مراکز درمانی و بیمارستان هاست، پوشش های نظامی خود را در این مناطق گسترش دهید و از ظرفیت بیمارستان ها جهت نصب دوربین های مدار بسته استفاده شود.

وی بر پاکسازی مناطق و محلات آلوده و مکان های تجمیع معتادین، برخورد با عرضه کنندگان مواد مخدر و تأمین امنیت مورد انتظار در مناطق حاشیه نشین تاکید نمود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمانشاه مقرر نمودند: کلانتری ۱۶ سعدی در اسرع وقت گزارش جامع و تحلیلی از سیاهه جرائم ارتکابی در حوزه استحفاظی خود را به صورت مقایسه ای با سال گذشته و پراکنش جغرافیایی آن و تبیین بسترهای وقوع و شکل‌گیری جرائم و برنامه‌های راهبردی سال جاری برای رصد مجرمین حرفه ای، نا امنی سازی محیطی برای بزهکاران و ارتقاء امنیت و افزایش رضایتمندی و تقلیل آمار جرائم ارتکابی را به دادستانی ارائه نماید.

 

باید عرصه را بر متخلفین هنجارشکن تنگ نمود+تصاویر

باید عرصه را بر متخلفین هنجارشکن تنگ نمود+تصاویر

انتهای پیام/ب

پوشش های نظامی در برخی مناطق گسترده شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.