ناصری: کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر جزء اهدافمان است

دروازه بان تیم سیاه جامگان گفت: هدف ما کسب رتبه تک رقمی در لیگ برتر فوتبال است و به چیزی جز این موضوع فکر نمی کنیم.

محمد ناصری در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد عملکرد تیم سیاه جامگان در پنج بازی ابتدایی لیگ هفدهم اظهار کرد: امسال تیم ما خیلی بهتر شده است و نقاط ضعف سال قبل را پوشش داده ایم. سیاه جامگان امسال بهتر و زیباتر فوتبال بازی می کند. ما پارسال مشکل گل زدن داشتیم که این مشکل برطرف شده است و فکر می کنم لیگ را خوب شروع کردیم. متأسفانه برتری برابر نفت تهران را از دست دادیم و مقابل فولاد هم بد شانس بودیم که نتوانستیم از امتیاز میزبانی مان به خوبی استفاده کنیم  و پیروز میدان شویم. با این حال در مجموع نتایج بدی را تاکنون کسب نکرده ایم.

 امیدوارم تعطیلی لیگ برتر به تیم ما ضربه نزند 

او ادامه داد: ما در آخرین بازی مقابل نفت تهران مساوی کردیم و امیدوارم که در ادامه شرایط بهتری داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم. طبق صحبت هایی که میثاقیان و مسئولان باشگاه انجام دادند هدف ما گرفتن رتبه تک رقمی است و به چیزی جز این موضوع فکر نمی کنیم. فقط امیدوارم که تعطیلی لیگ برتر به سیاه جامگان ضربه نزند، چون پارسال هم هر وقت می خواستیم اوج بگیریم لیگ تعطیل می شد.

 مسابقات لیگ برتر فرسایشی است 

ناصری در ادامه درباره اهداف سیاه جامگان برای حضور در جام حذفی گفت:خوشبختانه قرعه خوبی در دور سوم جام حذفی نصیبمان شد و امیدوارم بتوانیم در دیدارمان مقابل برق شیراز پیروز شویم  و گام محکمی برای صعود به مرحله بعد برداریم.در ضمن تیم ها با کسب 6 پیروزی در این رقابت ها می توانند راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوند اما مسابقات لیگ برتر فرسایشی است و تیم سیاه جامگان با وجود شایستگی زیاد نمی تواند از  بازی های لیگ  برتر سهمیه سهمیه آسیایی را کسب کند. 

دروازه بان سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که جوانگرایی در سیاه جامگان خوب بوده است یا بد گفت: در باره این موضوع نمی توانم نظر بدهم. جوانان نیاز به کمک بازیکنان باتجربه دارند و باید بدانیم سیاه جامگان باشگاه بزرگی است و با وجود جوانگرایی باید کسب نتیجه هم داشته باشیم. اکنون  در رده هشتم جدول قرار داریم و مطمئن باشید در ادامه می توانیم رتبه مان را در جدول بهبود ببخشیم.

ناصری در مورد شرایط لیگ ایران تصریح کرد: لیگ ایران بسیار پویا شده است و خود را به لیگ‌های اروپایی نزدیک‌تر کرده است. وقتی تیم ملی کشورمان برای دومین بار پیاپی به جام جهانی می‌رود نشان از پیشرفت جوانان لیگ دارد.

او درباره بازی روز پنج شنبه تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه گفت:کره جنوبی با ارائه یک بازی سرعتی و تکنیکی هر حریفی را به زحمت می‌اندازد اما تیم ما با توجه به بازیکنان خوبی که در اختیار دارد می‌تواند کره جنوبی را در خاک خودش شکست دهد.البته همانطور که می دانید کره ای ها نیاز مبرمی به پیروزی در این مسابقه دارند تا همچنان امیدهایشان را برای صعود به روسیه زنده نگه دارند و بر همین اساس دست به هر کاری می زنند تا تیم ما را شکست دهند.

دروازه بان تیم سیاه جامگان در پایان درباره دیدار هفته ششم مقابل تراکتورسازی خاطر نشان کرد:این را باید بگویم که امتیاز ما با تراکتورسازی در جدول رده بندی برابر است و پیروزی در این مسابقه می تواند سبب پیشی گرفتن ما از تراکتورسازان شود و برای همین برای کسب پیروزی به تبریز می رویم. در ضمن باید بگویم هدف ما در هر بازی  کسب سه امتیاز است  و با همه احترامی که برای همه رقبا قائل هستم اما ما در هر بازی برای برد به میدان می‌رویم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار