سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان:

کارگر ۴۶ ساله بین آوارهای ساختمان فرسوده محبوس شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: کارگر ۴۶ ساله در میان آوارهای منزل مسکونی در بافت فرسوده محبوس شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد شریعتی  با اشاره به محبوس شدن کارگر ساختمانی زیرآور ساختمان فرسوده در اصفهان اظهار داشت: این حادثه  امروز به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اینکه به دنبال اعلام این حادثه نیروهای امدادی ایستگاه‌های ۱۴ و ۱۶ آتش نشانی اصفهان به محل اعزام شدند، افزود: منزل مسکونی قدیمی در بافت فرسوده شهر حین عملیات ساختمانی به طور کامل تخریب و یک مصدوم برجای گذاشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با بیان اینکه کارگر ۴۶ ساله از ناحیه لگن، پا، شکم و سر به شدت مصدوم و در میان آوارها محبوس شده بود، گفت: اکیپ‌های عملیاتی بعد از رسیدن به محل حادثه بلافاصله در یک عملیات سریع و حساس ضمن ایمن‌سازی محل و کشیدن نوار خطر برای جلوگیری از تجمع افراد و خطرات بعدی نسبت به آزاد سازی فرد حادثه دیده از میان آوارها اقدام کردند.

وی با بیان اینکه این عملیات که از حساسیت خاصی برخوردار بود و آور برداری با  توجه به شرایط محل حادثه با احتیاط کامل و در نتیجه با صرف زمان لازم انجام شد، تصریح کرد: خوشبختانه با خارج کردن زنده کارگر ساختمانی وتحویل به عوامل اورژانس حاضر در محل به پایان رسید.

شریعتی با بیان اینکه علت حادثه ازسوی کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال بررسی است، گفت: بافت فرسوده شهر و عبور خودروهای امدادی مشکلی است که در بیشتر شهرهای کشور وجود دارد و متاسفانه محدوده آسیب پذیر شهر نیز محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار