نگرانی شرقی ها از حضور آقای گل فوتبال ایران در دیدار با کره

یک سایت کره ای درباره مهدی طارمی نوشت: طارمی بازیکن خطرناکی است و در غیاب سردار آزمون می تواند سلاح خطرناک کی روش در دیدار با کره جنوبی باشد.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت news.kmib کره جنوبی،  سون یونگ مین از کره جنوبی و مهدی طارمی از ایران، 2 بازیکنی هستند که می‌توانند سرنوشت دیدار ایران و کره را تعیین کنند و  این 2 بازیکن شباهت‌های زیادی با هم دارند که می توان به تولد آنها در جولای 1992 و قد  آنها اشاره کرد. 

همچنین این سایت در ادامه درباره مهدی طارمی گفته است: او در بازی‌های گذشته برای تیم ملی ایران توانسته به خوبی گلزنی کند و گل‌های حساس او کمک شایانی به صعود ایران به جام جهانی کرده است. با توجه به غیبت سردار آزمون در این بازی به دلیل محرومیت، طارمی سلاح خطرناک کی روش برای این مسابقه محسوب می شود.

 سایت کره ای؛ طارمی سلاح خطرناک تیم ملی ایران است////////////

طارمی در تیم باشگاهی خود یعنی پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشته است و 2 دوره پیاپی عنوان آقای گلی لیگ ایران را به خود اختصاص داده و به عنوان بهترین بازیکن لیگ ایران انتخاب شده است.

در ادامه سایت  news.kmib درخصوص سون هیونگ مین بیان کرد: سون یونگ مین، مهاجم تاتنهام انگلستان فصل گذشته 21 بار برای تیمش گلزنی کرد و تنها یک گل در مسابقات مقدماتی جام جهانی به ثمر رسانده است. 

انتهای پیام/

تقابل طارمی و مین در سئول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۸:۴۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
چون دوتا کارت زرد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
چرا سردار محرومه؟
آخرین اخبار