کی روش: ترسی از هواداران و تیم بزرگ کره جنوبی نداریم/ این دیدار، تولد دوباره فوتبال آسیاست

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: دیدار با کره جنوبی برای ما افتخارآمیز است و ترسی از این بازی نداریم.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در فاصله 2 روز مانده تا دیدار کره جنوبی و ایران به گفت و گو با رسانه های کره ای پرداخت.

فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرده به احتمال فراوان حدود 60 هزار نفر با حضور در ورزشگاه جام جهانی سئول این دیدار را از نزدیک تماشا می کنند.

برهمین اساس کی روش اظهار داشت: از بازی کردن در ورزشگاه جام جهانی سئول مقابل کره جنوبی و حمایت تماشاگران کره ای از این تیم هیچ ترسی نداریم و بازیکنانم تحت تاثیر این امر قرار نمی گیرند.

او ادامه داد: کار ما در این دیدار تا حدی راحت است چراکه بازیکنانم در دیدارهای خانگی مقابل 100 هزار هوادار به میدان می روند اما دیدار با کره جنوبی در حضور 60 هزار هوادار برگزار می شود. با این حال تقابل با این تیم برای ما افتخارآمیز است.  بازی کردن مقابل کره جنوبی فرصتی عالی برای یادگیری و بهبود کیفیت بازیکنان ایرانی است. کره جنوبی بازیکنان، امکانات و کادرفنی عالی ای دارد و افتخار می کنیم که در اینجا حضور داریم.

رسانه های کره ای گزارش داده اند  تمرین های قبلی تیم ملی فوتبال ایران در مرکز تمرینی اینچئون و ورزشگاه پاژو انجام شده اما کی روش  ترجیح داد امروز(سه شنبه) بازیکنانش در هتل تمرین کنند. او به دنبال حضور 2 بازیکن دیگر(احسان حاج صفی و سامان قدوس) در اردوی تیم ملی ایران است چراکه 24 بازیکن را به این اردو دعوت کرده است.

کی روش در این خصوص اظهار داشت: از شما(خبرنگاران کره ای) به دلیل احترام گذاشتن به بازیکنان ایران تشکر می کنم. همچنین از حضورتان در تمرینات تیم ملی ایران قدردانی می کنم.روز گذشته اعلام کردم  در کره جنوبی تمرینات حرفه ای انجام می دهیم چراکه آدم صادقی هستم. تقابل ایران و کره تولد دوباره فوتبال آسیاست. با توجه به اینکه بازیکنانم به دلیل سفر خسته بودند، تصمیم گرفتیم با تمرین در هتل و استراحت کردن انرژی خود را بازیابی کنند. از فدراسیون فوتبال کره هم برای تسهیل شرایط تیم ملی ایران تشکر می کنم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت و گوی خود با رسانه های کره ای اظهار داشت: رقابت های مقدماتی جام جهانی برای هواداران فوتبال در قاره آسیا بسیار سرگرم کننده است و طرفداران زیادی دوست دارند این مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.

انتهای پیام/

اظهارات کی روش درباره دیدار ایران و کره جنوبی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
این چرا تو همه مصاحبه هاش هی کره و امکاناتش را حلوا و حلوا میکنه می زاره رو سرش بنده خدا شرق زده شده خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۰۸ شهريور ۱۳۹۶
راست میگه خوب امکاناتشون خیلی از ما بالاتره
آخرین اخبار