اعزام ۱۳ نخبه قرآنی کردستان به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان از اعزام ۱۳ نفر از خواهران و برادران نخبه قرآنی استان به چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در ارومیه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛حجت الاسلام مصطفی نوروزی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف، همزمان با 11 تا 24 شهریور جاری در ارومیه برگزار می شود.

 وی از اعزام 13 نفر از منتخبین مرحله استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری خبر داد و افزود: چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه در چهار بخش و ۱۶ رشته برگزار می‌شود که 6 نفر از خواهران و هفت نفر از برادران در این دوره از مسابقات با منتخبین دیگر استان های کشور رقابت می کنند.

وی رشته اذان را ویژه برادران اعلام و اذعان کرد: نفرات برتر استان کردستان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، اذان و دعا خوانی در این دوره از مسابقات حضور دارند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: حنانه علی محمدی، سوسن حسامی، زینب جمادیان، سیده زهرا موسوی، سارا دوست مرادی و سیده معصومه موسوی در بخش خواهران و فواد مولودی، سامان صیدی، رسول عفراوی، ادریس میرکی، شیرزاد فلاحی، حسن صادقی و محمدرضا اطاعتی فرد در بخش برادران در این دوره از مسابقات شرکت می کنند.

حجت الاسلام نوروزی، کشف استعدادها و نخبه ها در سطح استانی و کشوری و ایجاد انس با قرآن توسط آحاد مردم را از اهداف برگزاری چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف برشمرد.

انتهای پیام/م

حضور ۱۳ نخبه قرآنی کردستانی در مسابقات سراسری قرآن کریم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.