طرح جامع توسعه امامزاده سید ابراهیم زنجان با جدیت دنبال می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: طرح جامع توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ حجت‌الاسلام جعفر جنتی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان زنجان در بازید از امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان گفت: اقدامات خوبی در راستای توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بیشتر امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان نیازمند همکاری بیشتر مسؤولان است، افزود: باید در این زمینه هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه یکی از همکاری‌هایی که برای توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان انجام می‌شود، از طریق شورای شهر و شهرداری است، گفت: ما منتظر آغاز به کار شورای جدید برای همکاری بیشتر هستیم.

جنتی با بیان اینکه یکی از اقدامات اولویت‌دار طی هفته‌های آتی اجرای طرح جامع امامزاده سید ابراهیم (ع) خواهد بود، گفت: این طرح به منظور رفاه مردم و گردشگران مذهبی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در برخی از موارد به علت نبود زائرسرا و همچنین اوج حضور مسافران در ایام نوروز و یا در اوج مسافرت مردم در تعطیلات و مناسبت‌ها شاهد کمبود مکان برای اسکان هستیم، گفت: در تلاش هستیم که این موضوع را با توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) حل کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه شهرستان‌های استان زنجان از نظر بقاع متبرکه مظلوم واقع شده است، گفت: طی روز‌های آتی شاهد ساخت و ساز این بقاع خواهیم بود، ولی این امر نیازمند حمایت مسؤولان به ویژه استاندار و امام جمعه است.

انتهای پیام/ن

توسعه امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.