فرمانده انتظامی خوزستان؛

عامل قتل ۴ نفردر قهوه خانه اهواز دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل قتل چهار شهروند اهوازی درقهوه خانه خبر داد

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آتش سوزی منجر به مجروحیت در مورخه ۸ مرداد در قهوه خانه یکی از محلات شهرستان اهواز، بلافاصله ماموران پلیس و یگان‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:با توجه به اینکه در چند روز بعد حادثه چهار نفر از مصدومان جان خود را از دست دادند، تیم مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار عباس زاده تصریح کرد:با بررسی دقیق و موشکافانه کارآگاهان پلیس آگاهی از محل حادثه و انجام تحقیقات میدانی یک نفر که عامل آتش سوزی بوده را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان درخاتمه خاطرنشان کرد:متهم در تحقیقات بعمل آمده با مشاهده مدارک مستند و مستدل پلیس به بزه انتسابی اعتراف و علت آن را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد.

 

انتهای پیام/ی

 

دستگیری قاتل 4 نفر در قهوه خانه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۰:۴۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
چهارتا نوجوان رو با قفل كردن درب قهوه خانه روي آنها بنزين رو از زيردرب ريخته و آتش زده ، بچه هايي كه داخل محبوس شده بودند بعد منفجرشدن خودرو با دوستاشون تماس گرفتن كه بدادشون برسن . خدا لعنتش كنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
فقط اعدام با گلوله تانک