جهانبخش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دیدار با کره جنوبی، بازی مرگ و زندگی است/ می خواهیم بدون شکست به جام جهانی صعود کنیم

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:دیدار تیم ملی با کره جنوبی خیلی حساس است و تمام تلاش مان را می کنیم تا به پیروزی برسیم.

علیرضا جهانبخش ، هافبک ایرانی تیم آلکمار هلند در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم های ملی ایران و کره جنوبی اظهار داشت: دیدار با کره خیلی حساس است و تمام تلاش مان را می کنیم تا مقابل آنها به پیروزی برسیم. برای کره ای ها دیدار با ایران، بازی مرگ و زندگی است و تلاش شان را می کنند تا خاطرات تلخ شان از ایرانی ها را در سئول جبران کنند.

او افزود: باخت های گذشته کره ای ها مقابل تیم ملی کشورمان برای آنها سنگین تمام شده و به همین دلیل تلاش می کنند تا بتوانند در سئول ما را شکست دهند اما تیم ما نیز  بازیکنان خوبی دارد و با برنامه ریزی خوبی که انجام دادیم، باید از سد این تیم بگذریم.

جهانبخش ادامه داد: هدفمان اتمام مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 با کسب بیشترین امتیاز است و تلاش می کنیم تا کره جنوبی و سوریه را شکست دهیم و با رکورد بدون گل خورده و بدون شکست راهی روسیه شویم.

هافبک تیم ملی کشورمان در پایان درباره شرایطش در باشگاه آلکمار گفت: خدارا شکر شرایط خوبی دارم و هفته گذشته برد بسیار خوبی مقابل ویتسه، تیم صدرنشین  جدول کسب کردیم و امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

اظهارات جهانبخش درباره بازی با کره جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار