پیامک‌های دریافتی 1396/06/07

سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 
از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ  هفتم شهریور ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:
 

2401...0936:چرا توی جاده کهورستان (خلیج فارس)اینقدر توی ایست و بازرسی ها وقت مردم را می گیرند.من خودم با وجود مشغله زیاد نزدیک به دو ساعت معطل شدم واقعا تو این هوای گرم و خستگی 5بار ایست و بازرسی های مکررو طولانی لازم است،که باعث ترافیک و مصرف سوخت می شود، لطفا پیگیری بفرمایید!آرتین

 

2213...0919:اکثر دوربینهای ثبت تخلف اشتباهی جریمه ثبت می کنند و یا پلیسها در ثبت تخلف خلاف کرده واقعیت را ثبت نمی کنند و برخورد بدی با راننده ها دارند،هیچ کس به شکایت راننده ها توجه و رسیدگی نمی کند!

 

1758...0935:نمیدانم چه بر سر مستاجران با این کرایه های بالا رفته که در نتیجه پایین آمدن سود بانکها بوده خواهد آمد ولیکن با افزایش کم درصد حقوق کارمندان و کارگران با حقوق ثابت و کسر مالیات از حقوق این قشر زحمتکش که امنیت شغلی هم ندارند زندگی خیلی سخت است !

 

9132...0912:نیروهای پلیس راهور با کمین کردن در مکانهای غیرمجاز و در پیچ دوربرگردان های خیابانها و بزرگراه های پایتخت اقدام به جریمه کردن خودروها و گرفتن موتورسواران می کنند که باعث ترافیک و تصادف می شود که در هیچ قانونی هم تعریف نشده است.

 

1641...0937:تلویزیون خبری پخش کرد که دیگه گرفتن آبونمان از مشترکان گاز ممنوع است و یکسال هم هرچه پول آبونمان گرفته اند اداره گاز بایستی به طریقی عودت بدهند اما قبض گازی که جدیدا آمده مجددا" مبلغی آبونمان درج کرده/ ممنون اگر پیگیر بشوید!

 

0858..0936:مراکز معاینه خودرو در استان مازندران فاقد دستگاه الکترواستاتیک برای معاینه خودروهای دوگانه سوز هستند و از معاینه خودداری می نمایند،برای دریافت برگ معاینه باید به تهران برویم در غیر اینصورت مشمول جریمه خواهیم شد،لطفا پیگیری کنید!

 

3586...0919:لطفا جهت پیگیری مشکل اهالی فیروزآباد شهرری که از آلودگی محیط زیست نسبت به برنج های آلوده که با آب فاضلاب ابیاری می شوند و باعث ایجاد پشه های زیادی می شوند، رنج میبرند، پیگیری کنید.

 

9322....0990:از وضعیت دانشگاه آزاد در مورد پذیرش بیش از اندازه دانشجویان رشته های بهداشت به خصوص بهداشت خانواده یک تحقیق کنید!

 

5115...0912:لطفا موضوع را پیگیری نمایید . تنها مرکز گامانایف ایران در خیابان کامرانیه تهران به دلیل خرابی دستگاه گاما یک سال است که تعطیل بوده و بیمارانی که نیاز به اشعه درمانی تومور دارند ،جهت درمان باید به ترکیه و سایر کشورها با هزینه های زیاد مراجعه کنند!

 

7036...0933:لطفا از بابل که معروف به شهر بهارنارنج هست که در حدود هفتصد هزار 700000 درخت نارنج در شهر بابل موجود است و خود یک رکورد در کشور محسوب می شود ، گزارش و مستندی تهیه بفرمایید!

 

2218...0913:با توجه به تاخیرهای شرکت ایران خودرو در تحویل خودرو های سمند سورن توربو و دنا از تاریخ های ثبت نامی 23 خرداد تا 31، گزارشی تهیه فرمایید، تا علت تاخیر مشخص گردد،شاین ذکر است از تاریخ31 خرداد(روز آخر ثبت نام) مدت تحویل سی روزه می باشد که تاکنون خودروهای ثبت نامی را تحویل نداده است!

 

4067...0912:چرا برای تعویض تاکسی فرسوده ایران خودرو، پیش فاکتور صادر نمی کند!

 

لطفا در خصوص واگذاری غیر قانونی پارک توسط شهرداری در سال ۹۴ در منطقه پاسداران بین بوستان ۵ و کوچه لنکران گزارش تهیه فرمایید و ما اهالی منطقه را در مقابل این عمل خلاف حمایت فرمایید.حمید

 

چرا توی جاده کهورستان (خلیج فارس)اینقدر توی ایست و بازرسی ها وقت مردم را می گیرند.من خودم با وجود مشغله زیاد نزدیک به دو ساعت معطل شدم واقعا تو این هوای گرم و خستگی 5بار ایست و بازرسی های مکررو طولانی لازم است،که باعث ترافیک و مصرف سوخت می شود، لطفا پیگیری بفرمایید!آرتین

 

 

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار