لرستان؛

افتتاح یک هزار و ۱۳۶ واحد مسکن مهر در خرم آباد

همزمان با گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از یکهزار و 136 واحد مسکن مهر لرستان روز سه شنبه با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ احمد اصغری مهرآبادی روز سه شنبه در آیین بهره برداری از یکهزارو ۱۳۶ واحد مسکن مهر لرستان افزود: در دولت یازدهم ۵۵ درصد اسناد اعیانی واحد‌های مسکن مهر اخذ شد و تسهیلات بانکی را ۲ مرحله از ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال و از ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون ریال افزایش داده ایم.

وی با اشاره به اینکه همچنین در این مدت زمان بازاقساط تسهیلات از ۱۵ سال به ۲۰ سال تغییر یافته بیان کرد: به علت مکان یابی‌های نادرست بخشی از واحد‌های مسکن مهر در کشور بدون متقاضی مانده است.

وی اضافه کرد: تنها یکهزارو ۱۲۰ واحد مسکن مهر در لرستان باقی مانده که جشن پایان مسکن مهر را در این استان تا پایان سال خواهیم گرفت.

اصغری مهرآبادی به دستور رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی برای تکمیل و به اتمام رساندن مسکن مهر تا پایان امسال اشاره کرد و گفت: در استان‌های زنجان و یزد پرونده مسکن مهر بسته شده و در ۱۰ استان دیگر تا پایان آذرماه مسکن مهر به اتمام می‌رسد.

وی افزود: در کشور ۱۱۰ هزار واحد فاقد متقاضی وجود دارد که شرایط تاهل، پنج سال سکونت، نداشتن مالکیت خصوصی و نگرفتن زمین از دولت را حذف کرده ایم که متقاضیان بتوانند از شرایط حاضر استفاده کنند.

به گفته وی ۲ هزارو ۵۰۰ واحد آموزشی مسکن مهر در کشور نیاز داریم که ساخت ۵۰۰ واحد آموزشی آن توسط راه و شهرسازی آغاز شده و ۲۴۰ واحد آن تاکنون به بهره برداری رسیده است.

همزمان با گرامیداشت هفته دولت بهره برداری از یکهزار و ۱۳۶ واحد مسکن مهر لرستان روز سه شنبه با حضور احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی آغاز شد.

با تکمیل این واحد‌ها، پرونده طرح مسکن مهر لرستان تا پایان امسال بسته می‌شود.


امروز همچنین بهره برداری از مسجد مسکن مهر خرم آباد که در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع ساخته شده است نیز آغاز شد.

انتهای پیام/م

افتتاح واحدهای مسکن مهر در خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.