نژاد بهرام‌ در سومین جلسه شورای شهر تهران:

خواستار توقف استخدام های جدید در شهرداری تهران هستیم

عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت:قرارداد استخدامی جدیدی نباید انجام شود چراکه نجفی دیروز رسما کار خود را در شهرداری تهران آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در سومین جلسه شورای اسلامی شهر با بیان اینکه مگس های سفید زندگی را برای شهروندان دشوار کرده اند، اظهار داشت: مگس های سفید زندگی شهروندان را دچار مشکل کرده است از این رو خواست می کنیم که اقدامات لازم در این زمینه انجام شود.

وی افزود: در سال های گذشته هم با پدیده مگس های سفید مواجه بودیم که شورای چهارم در این زمینه اقداماتی هم انجام داد اما به نتیجه نرسید و رسیدگی به این امر مغفول ماند.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با اشاره به نامه تشکری هاشمی معاون منابع انسانی به مناطق ۲۲ گانه در خصوص استخدام نیروهای جدید در شهرداری تهران گفت: هم اکنون اقداماتی درباره قراردادهای استخدامی در شهرداری تهران ‌در خصوص راهیان شهر منعقد می شود که باید متوقف شود.

نژاد بهرام تصریح کرد: هیچ گونه قرار داد استخدامی نباید انجام شود چراکه نجفی دیروز رسما کار خود را در شهرداری تهران آغاز کرده و باید به موضوع رسیدگی شود.

انتهای پیام/

مگس های سفید زندگی را در شهر دشوار کرده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
رامتین جان خوب هستند؟ در کانادا مشکلی نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۱:۲۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
اول کارمندان فاسد خارج شوند،وبعد کارمندان پاک استخدام شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
اصلا ذاتا این دولت و تمام همفکرانشون با اشتغال مخالفند .
آخرین اخبار