مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس خبر داد؛

انتشار فراخوان مسابقه کتابخوانی در امتداد غدیر

فراخوان مسابقه کتابخوانی در امتداد غدیر به مناسبت عید سعید غدیرخم منتشر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام موسوی مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: منبع سوالات مسابقه کتابخوانی در امتداد غدیر، به صورت ۱۴ سوال تستی مطرح شده و پاسخ‌ها مطابق مطالب کتاب تصحیح خواهد شد.


وی با بیان اینکه کتاب مسابقه با تیراژ دو هزار نسخه از سوی معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور چاپ و منتشر شده است، افزود: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه، شماره گزینه‌های صحیح را در قالب یک عدد ۱۴ رقمی از چپ به راست، به سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۹۶۶ ارسال کنند.


حجت الاسلام موسوی ادامه داد: مهلت ارسال پاسخنامه ۲۰ آبان است و اسامی برگزیدگان تا ۲۲ آبان در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف به نشانی www.mfso.ir اعلام می‌شود.


وی بیان کرد: این کتاب در بخش‌های همه پیامبریم، عید آسمانی، آداب عاشقی، آیینه‌های غدیر، علمداران غدیر، لبیک یا امیرالمومنین (ع)، راه عروج و در امتداد غدیر تألیف شده است.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس تصریح کرد: شرکت برای عموم علاقمندان بالای ۱۲ سال در این مسابقه آزاد است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، حرم مطهر امام زادگان، بقاع متبرکه و اداره کل اوقاف فارس نسبت به تهیه و دانلود این کتابچه اقدام کنند.
انتهای پیام/ر


فراخوان مسابقه کتابخوانی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.