پرداخت 60درصد اعتبارات برای کاهش فرانشیز بیماران در خراسان شمالی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در طرح تحول سلامت در استان 60درصد اعتبارات برای کاهش فرانشیز پرداختی بیماران هزینه و پرداخت شده است.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛گلمکانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به مناسبت روز پزشک و هفته ی دولت گفت: 40درصد دیگر اعتبارات در استان برای توسعه ی اورژانس امام رضا، ساخت کلینیک، خریداری تجهیزات پزشکی، افتتاح پایگاه بهداشت و جذب پزشک برای ماندگاری در استان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه مراسم روز پزشک و داروساز در دانشگاه علوم پزشکی با حضور پروفسور سمیعی در استان برگزار می شود، گفت: نشست با مدیران کل و اعضای هیئت علمی دانشگاه، سخنرانی در جمع دانشجویان و نخبگان استان، شرکت در کارگروه نوروساینس قطب 9منطقه آمایش دانشگاه، رونمایی از تندیس پروفسور سمیعی در پارک بش قارداش از مهم ترین برنامه های علوم پزشکی در استان است.


ویزیت ماهانه 40هزار بیمار در مراکز درمانی خراسان شمالی


حق بین معاون درمان علوم پزشکی در این نشست نیز با بیان اینکه گرفتن زیر میزی در استان به صفر رسیده است، گفت: اگر موردی به صورت وجوه غیر متعارف باشد درکمتر از 10روز برابر با مقررات پزشکی برخورد خواهد شد.

وی افزود: ماهانه 40هزار بیمار در استان ویزیت می شوند که افزون بر 1000نفر از شهرستان ها و استان های همجوار به استان مراجعه و درمان می شوند.

ابراهیم زاده معاون دانشجویی و فرهنگی علوم پزشکی خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه هم اکنون3خوابگاه ملکی در استان داریم ،گفت: با حضور دکتر هاشمی این خوابگاه پسرانه 16آذر با ظرفیت220نفرافتتاح می شود و با جذب اعتبار فاز بعدی خوابگاه نیز شروع خواهد شد.

انتهای پیام/آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.