کشف محموله میلیاردی ظروف استیل قاچاق در یزد

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد ازکشف ۵ میلیارد ریال ظروف استیل قاچاق در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرهنگ سیدرضا مکی جانشین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران پلیس آگاهی در بازرسی از یک انبار بیش از ۱۵ هزار قلم انواع ظروف استیل قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال را کشف کردند.

 سرهنگ مکی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای گمرکی، ماموران این استان با انجام اقدامات اطلاعاتی مطلع شدند فردی اقدام به ورود و دپوی ظروف قاچاق در یک انبار کرده است.

وی ادامه داد: ماموران پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع و طی هماهنگی با مقامات قضائی به بازرسی از این انبار پرداختند و 15 هزار قلم انواع ظروف استیل خارجی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان یزد با بیان این که کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند افزود: در این رابطه یک متهم نیز دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

مکی تصریح کرد: متهم این کالاها را به صورت قاچاق و بدون مجوز گمرکی از جنوب شرق کشور به استان وارد و در یک انبار نگهداری می‌کرد که قبل از توزیع در بازار شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: قاچاق کالا سبب انحراف سرمایه و در نهایت کاهش تولید ملی و گسترش فقر و بیکاری در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/ ی

دستگیری یک قاچاقچی با انواع  ظروف استیل خارجی قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار