روشن:باید تا نیم فصل به منصوریان فرصت می دادند/برای کمک به استقلال پیشنهادی بیاید، قبول می کنم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:بهتر بود تا نیم فصل به منصوریان فرصت می دادندچرا که اولتیماتوم 2 بازی خودش باعث می شود استرس بیشتر شود.

حسن روشن در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد فرصت 2 بازی که هیئت مدیره به منصوریان داده گفت:معتقدم این کار تصمیم درستی نبوده است و اصلا بر چه اساسی فرصت تنها 2 بازی را اعلام کردند؟فرصت اعلام شده از سوی هیئت مدیره بین بازیکنان و مربیان تیم شک و شبهه ایجاد می کند و آنها به این فکر فرو می روند که مربی بعدی هم انتخاب شده است و در آن صورت به این نتیجه می رسند که اگر ببازند مربی جدید می آید و اگر هم بازی ها را ببرند وضعیت مربی ای که می گویند با او مذاکره شده چه می شود !

او ادامه داد:به این ترتیب تصمیم هیئت مدیره اصلا منطقی نبوده و در ضمن با توجه به شروع بازی های اروپا در حال حاضر مربی کاربلد پیدا نمی شود و فقط بیکارها در دسترس هستند بنابراین بهتر است به منصوریان تا نیم فصل فرصت دهند چرا که اولتیماتوم 2 بازی خودش باعث می شود استرس بیشتر شود .به عنوان یک هوادار( نه یک پیشکسوت) هم باید بگویم تصمیم گیری بدون حضور قریب رئیس هیئت مدیره کار درستی نبوده چرا که نمی توان با 4 نفر تصمیم گیری کرد و حتما باید تعداد نفرات یک هیئت مدیره برای تصویب هر مساله ای فرد باشد .

روشن افزود:به نظر من قریب کار درستی کرده که در هیئت مدیره حضور پیدا نکرده چرا که معمولا اعضای هیئت مدیره پس از انتخاب ،خودشان مدیر عامل انتخاب می کنند نه اینکه وزارت ورزش و جوانان از پیش مدیر عامل را انتخاب کند .ناراحتی محمدحسین قریب هم این است که چرا اول مدیرعامل انتخاب شده و سپس هیئت مدیره را تشکیل داده‌اند و به نظر من حرف قریب درست است.

او بیان کرد:هم اکنون فقط در باشگاه افتخاری حرف اول و آخر را می زند که با توجه به این موضوع، دیگر چه نیازی به هیئت مدیره بود! در کل مدیریت باشگاه ایراد دارد .به نظر من مدیر یک باشگاه باید کمیته های خود را از هر لحاظ از جمله انضباطی،فنی و حتی آکادمی را تقویت کند و خودش تنها نظارت داشته باشد اما افتخاری این کاره نیست .در اصل هیئت مدیره یک باشگاه باید در سال 5 جلسه فوری و مهم برگزار کند نه اینکه هر اتفاقی رخ داد نشست برگزار کنند و  در نهایت یکی بیاید و یکی هم نیاید.

روشن در مورد اقدام هیئت مدیره نسبت به تشکیل کمیته فنی 5 نفره  گفت:به نظر من باید حداقل 10 تا 15 نفر را برای این کمیته در نظر بگیرند تا از میان آنها 5 نفر انتخاب و مابقی نیز در کنار آنها راهنمایی های لازم را انجام دهند و به نوعی همه به کمک باشگاه بیایند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره اینکه نامش در میان افراد کمیته فنی شنیده می شود گفت:اطلاعی از این مساله ندارم اما باید ببینم اگر نیازی به کمک بود این کار را انجام می دهم.

انتهای پیام/

افتخاری به درد استقلال نمی خورد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۱:۵۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
دمت گرم آقای روشن یه فرصت طلایی به هواداران آبی و قرمز بدین تا با حرکات و... داش علی شاد باشن آخه یک خندوانه غیر منتظره است نتیجه آبی و قرمز اصلا مهم نیست مردم عزیز ایران ما خیلی با حالیم . خخخخندوانه .دلتون همیشه شاد با برنامه داچ علی
آخرین اخبار