همزمان با هفته دولت؛

بهره برداری از نخستین استخر تخصصی قهرمانی شنا در مشهد

در سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد نخستین استخر تخصصی قهرمانی شنا با نام شهید مدافع حرم محسن حججی همزمان با هفته دولت به بهره برداری می رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ کوروش صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در مراسم تجلیل از مدال آوران و قهرمانان شنا شیرجه و واترپلو خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: استخر قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با نام شهید مدافع حرم «محسن حججی» همزمان با هفته دولت با حضور وزیر ورزش و جوانان در مشهد مقدس افتتاح خواهد شد.

 
وی افزود:به مناسبت هفته دولت در خراسان رضوی برنامه‌ها و افتتاحیه‌های مختلفی در حوزه ورزش و جوانان استان که از پیش برنامه ریزی شده انجام خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: روز سه شنبه با حضور وزیر ورزش و جوانان کشورمان استخر قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی که به نام مقدس شهید مدافع حرم محسن حججی نام گذاری شده در مشهد مقدس افتتاح خواهد شد.

صبوریان خاطرنشان کرد: تکمیل این پروژه به دلیل کمبود منابع اعتباری چندین سال به تعویق اقتاده بود، اما با دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان این استخر تکمیل شد و روز سه شنبه افتتاح می‌شود.

گفتنی است: در ششمین سال برگزاری این مراسم از مربیان قهرمانان شناگران دختر و پسر ورزشکاران واترپلو و شیرجه در عرصه‌های کشوری و بین المللی تجلیل شد.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 

تجلیل از مدال آوران و قهرمانان شنا شیرجه و واترپلو خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.