مشخص شدن نفرات اول تا سوم كشتي آزاد جوانان قم

رقابت‌ های انتخابی کشتی آزاد رده سنی جوانان قم برای کسب عناوین برتر در مجموع ۱۰۲ مسابقه و رقابت ۸۰ کشتی گیر به کارخود پایان دادند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هیأت‌ کشتی استان قم رقابت‌های انتخابی کشتی آزاد جوانان بسیج و قهرمانی این استان را با عنوان یادواره شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی برگزار کرد، مسابقاتی که در آن 80 کشتی‌گیر به روی تشک رفتند.

کشتی‌گیران شرکت کننده در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر در مجموع 102 مسابقه در سالن کشتی فجر مجموعه ورزشی جوادالائمه منطقه نیروگاه قژم برگزار کردند و در پایان تیم زنده‌یاد سلطانی‌نژاد در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، ضمن اینکه تیم‌های شهید بیطرفان و خانه کشتی دوم و سوم شد.

در رده‌بندی بخش انفرادی این پیکارها و در وزن 50 کیلوگرم محمدامین ترکمن بر سکوی قهرمانی ایستاد، محمد نباتی نایب‌قهرمان شد و مهدی خدابنده‌لو همراه با مصطفی پرچگانی رتبه سوم مشترک این وزن از پیکارهای انتخابی کشتی آزاد قم را به خود اختصاص دادند.

در وزن 55 کیلوگرم محسن زارعی و مهدی البرز قهرمان و نایب‌قهرمان شدند و مقام سوم مشترک به امیرحسین اسکندری و مرتضی ربیعی رسید، ضمن اینکه در وزن 60 کیلوگرم علی نورمحمدی، امیرحسین فرجی، حسین حسینی به همراه آرمین محمدی رتبه‌های اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند.

در وزن 66 کیلوگرم این مسابقات به ترتیب محمدحسن زند، حمیدرضا دهشیری و علیرضا محمدی اول تا سوم شدند و در پایان رقابت‌های وزن 74 کیلوگرم یوسف سبزی و ایمان سلطانی به مدال‌های طلا و نقره این وزن رسیدند و مصطفی بخشی و علی فلاح آزادکاران جوانی بودند مشترکا سوم شدند.

پیکارهای وزن 84 کیلو با قهرمانی مهدی خالقی و نایب‌قهرمانی حسین فرخ به پایان رسید، ضمن اینکه علی حیدری و محمد محمدی مشترکا برنز گرفتند و در وزن 96 کیلوگرم علی حاج‌محمد شیرازی، مهدی کلهری و محمد عبدالحسینی به همراه رضا سنایی بر سکوهای برتر جای گرفتند.

پایان پیکارهای وزن 120 کیلوگرم مسابقات انتخابی و قهرمانی کشتی آزاد جوانان قم با قهرمانی عباس مصطفوی همراه بود، ضمن اینکه حمیدرضا جعفریانی به مدال نقره دست یافت و مقام سوم مشترک نیز نصیب، امیرحسین دهقانی و جلال دیناروند شد.

خاطرنشان است رقابت‌های انتخابی كشتي آزاد رده سني جوانان قم با معرفي نفرات اول تا سوم اوزان مختلف و تجليل از برترين‌ها به كار خود پايان داد.

انتهای پیام/ح

نفرات اول تا سوم كشتي آزاد جوانان قم مشخص شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.