گزافه‌گویی نتانیاهو: سازمان ملل باید از رسیدن سلاح به دست حزب‌الله جلوگیری کند / ایران به دنبال تولید موشک‌های نقطه‌زن در لبنان و سوریه است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد سازمان ملل باید از رسیدن سلاح به حزب‌الله جلوگیری کند.

گزافه‌گویی نتانیاهو: سازمان ملل باید از رسیدن سلاح به دست حزب‌الله جلوگیری کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد: بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در نشست خبری مشترک با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل گفت: سازمان ملل باید از رسیدن سلاح به حزب الله جلوگیری کند، اما چنین اقدامی صورت نمی گیرد. زمان آن فرا رسیده است که نقش سازمان ملل تقویت شود و این ماموریت دشوار است.

آنتونیو گوترش نیز گفت: به این مسئله پایبند هستیم که اسرائیل در امنیت و صلح باشد. سخن گفتن از محو اسرائیل را رد می کنیم. برای تحقق راهکار تشکیل دو کشور در سایه برقراری صلح دائم بین دو طرف تلاش می کنیم. خوب خواهد بود اگر فلسطینی ها در شرایط بهتری زندگی کنند.

 نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین در ادامه با تکرار جریان رسانه‌ای اخیر در محافل غربی و صهیونیستی مدعی شد ایران در حال ساخت کارخانه تولید موشک‌های نقطه‌زن در لبنان و سوریه است و این موضوعی است که سازمان ملل نباید آن را بپذیرد.

وی همچنین گفت ایران به دنبال تبدیل کردن سوریه به یکی از پایگاه‌های نظامی خود است تا از این طرق هدف خود برای نابودی اسرائیل را محقق کند.

انتهای پیام/

لفاظی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران و حزب‌الله

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
مرگ بر امریکااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
آخرین اخبار