واشنگتن پست: ترامپ در دوره رقابتهای انتخاباتی به فکر ساخت و ساز در مسکو بوده است

واشنگتن پست در گزارشی جدید فاش کرد که رئیس جمهور آمریکا در جریان رقابتهای انتخاباتی قصد ساخت «برج ترامپ» را در پایتخت روسیه داشته است.

واشنگتن پست: ترامپ در دوره رقابتهای انتخاباتی به فکر ساخت و ساز در مسکو بوده استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ واشنگتن پست در مطلبی نوشت: «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا با وجود اینکه در دوره رقابتهای انتخاباتی برای ورود به کاخ سفید تلاش می کرده است، به فکر راه اندازی یک برج در مسکو هم بوده است.

افراد آگاه به این مسئله اعلام کردند: اواخر سال 2015 و اوایل سال 2016 میلادی در جریان رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دونالد ترامپ قصد داشته است در مسکو، پایتخت روسیه یک شعبه از «برج ترامپ» را راه اندازی کند.

به نوشته واشنگتن پست، سرمایه گذاران و شرکت ترامپ یک نامه برای آغاز پروژه ساخت این برج در شهر مسکو امضا کردند؛ اما این پروژه را در ژانویه سال 2016 به دلیل نداشتن زمین و مجوز برای ساخت، رها کردند. «فلیکس ساتر»، یک فرد روس فعال در امور ساخت و ساز، دونالد ترامپ را تشویق کرده بود برای عملی کردن آن به مسکو سفر کند.

گفته می شود این سرمایه گذاران گفتگو در خصوص راه اندازی این پروژه را در سال 2015 آغاز کردند. تاکنون مشخص نشده است آیا ترامپ از محتوای این مذاکره اطلاع داشته است یا خیر.

کاخ سفید تاکنون به این خبر واکنشی نشان نداده است. «مایکل کوهن»، وکیل شخصی دونالد ترامپ هم در این خصوص اظهارنظر نکرده است.

این گزارش در حالی منتشر شده است که تحقیقات «رابرت مولر»، دادستان ویژه تحقیق در خصوص دخالت روسیه در انتخابات آمریکا و احتمال ارتباط اعضای تیم ترامپ با مقامات روس، همچنان ادامه دارد.

مسکو تاکنون هر گونه دخالت در انتخابات آمریکا را رد کرده است و دونالد ترامپ هم اعلام کرده که تیم وی هیچ دخالتی در این موضوع نداشته است. این درحالیست که پیشتر مشخص شد «دونالد ترامپ جونیور»، پسر ارشد دونالد ترامپ در جریان رقابتهای انتخاباتی سال 2016 با یکی از وکلای مرتبط با کرملین به نام «ناتالیا وسل نیتسکایا» ملاقات کرده است. در این جلسه «پال منافورت» که بعدها رئیس ستاد انتخاباتی ترامپ شد و جرد کوشنر، داماد ترامپ نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ترامپ در جریان انتخابات سال گذشته قصد ساخت برج در مسکو را داشته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار