دبیر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت

برای کاهش حوادث باید اردوهای جهادی درون استانی برگزار شود

دبیر ستاد اردوهای جهادی وزارت بهداشت با اشاره به حادثه رخ داده برای گروه جهادگران در منطقه گیلانغرب، گفت: برای کاهش مخاطرات باید به سمت برگزاری اردوهای جهادی "درون استانی" برویم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمد تاجفرد در نشست هماهنگی اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که امروز(ششم شهریور) در محل این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به شروع ساماندهی اردوهای جهادی در وزارت بهداشت از سال 1394، گفت: در همین راستا سال گذشته چهار اردوی جهادی در استان‌های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و ایلام برگزار شد.

وی افزود: سال گذشته علاوه بر این چهار اردوی متمرکز که به صورت پایلوت در این استان‌ها برگزار شد، دو اردوی جهادی نیز در استان‌های کردستان و اصفهان و دو اردو نیز در مناطق محروم حاشیه تهران برگزار شد.

تاجفرد از طراحی سایتی جهت ثبت نام متقاضیان اردوهای جهادی در وزارت بهداشت خبر داد و بیان کرد:  استقبال خوبی از این سایت صورت گرفته و ظرف مدت کوتاهی بیش از 800 نفر از جمله 250 نفر از اساتید و کارکنان وزارت در این سایت ثبت نام کردند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه اردوهای جهادی خارج استانی با مخاطرات بسیاری همراه است، به حادثه اخیر جهادگران در منطقه گیلانغرب اشاره کرد و افزود: مسافت بسیاری اردوهای جهادی می تواند خطراتی از جمله بحث تصادف را برای جهادگران به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ز

اردوهای جهادی باید درون استانی باشد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.