افتتاح سیزده طرح کشاورزی و دامپروری در کرمان

همزمان با هفته دولت 13 طرح کشاورزی و دامپروری در شهرستان کرمان با هزینه کرد اعتبار بیش از 161 میلیارد ریال و با ایجاد 114 شغل، افتتاح و به بهره برداری می رسند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: همزمان با هفته دولت سال جاری 13 طرح کشاورزی و دامپروری در این شهرستان با هزینه کرد اعتبار بیش از 161 میلیارد ریال و با ایجاد 114 شغل افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی افزود: این طرحها شامل سه طرح آبیاری تحت فشار، دو واحد گلخانه، دو واحد پرورش گاو شیری، دو واحد مرغداری گوشتی، چهار واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی تولید سوهان و گز، کود هیومیک اسید، مغز و شکست پسته، مغز و خلال پسته می باشد.

مسعودی در ادامه افزود: سه طرح آبیاری تحت فشار با هزینه کرد اعتبار31271 میلیون ریال که17830 میلیون ریال آن از محل بلا عوض دولتی و 13441 میلیون ریال آن از آوردده شخصی می باشد در شهرستان افتتاح می گردد.

وی گفت: در این هفته دو واحد پرورش مرغ گوشتی با هزینه کرد اعتبار بیش از 10 میلیارد ریال و دو واحد گاو شیری با اعتبار 13 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می رسند که این مسئله موجب ایجاد 13 شغل می گردد.

مسعودی با تاکید بر اینکه احداث گلخانه ها و کارخانجات تبدیل محصولات سبب ارزش افزوده و مصرف بهینه از منابع آب می گردد، اظهار داشت: در این شهرستان دو گلخانه با هزینه کرداعتبار 9 میلیارد ریال و 4 واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی با هزینه کرد اعتبار بیش از 97 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و این مهم سبب ایجاد 94 شغل در شهرستان کرمان می گردد.

انتهای پیام/ی

افتتاح طرح های کشاورزی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار