پایان جشنواره فرهنگی ورزشی کویر در بافق با معرفی نفرات برتر

جشنواره فرهنگی ورزشی کویر در بافق با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ رضا نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان بافق گفت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کویر بافق همزمان با هفته دولت و هفته ازدواج با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نارگانی با بیان اینکه بیش از ۲۰۰نفر از بانوان بافقی در این جشنواره شرکت کردندافزود: ورزشکاران در رشته های دارت،خروس جنگی،لی لی،فوتبال رومیزی و گونی بازی باهم به رقابت پرداختند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط بین ورزشکاران عنوان کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق خاطرنشان کرد:در این مسابقه ورزشکاران در رده های سنی ۷تا ۷۰سال استعداد و توانایی های خود را به نمایش گذاشتند.

نارگانی به تشریح مقام های برتر در این مسابقه پرداخت و بیان کرد:در رشته دارت ورزشکاران فاطمه حسینی،فاطمه لیریایی و بتول محمدی موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

وی افزود:در رشته لی لی و در رده سنی زیر 15 سال مهسا تقی زاده ، فاطمه حفیظ زاده و آتنا فلاح به ترتیب اول تا سوم شدند و در رده سنی بالای 15 سال نیز سمیه محمد علیزاده ، فاطمه السادات افتخاری و نجمه زینلیان مقامهای اول تا سوم را از آن خود کردند .
رئیس اداره ورزش و جوانان بافق به رتبه های برتر در رشته های گونی بازی،خروس جنگی وفوتبال رومیزی اشاره و بیان داشت:در رشته گونی بازی سمیه شیری مقام قهرمانی و مهدیه تشکری و نجمه رنجبر به ترتیب برسکوی دوم و سومی این دوره از مسابقات ایستادند.

نارگانی افزود:در رشته خروس جنگی افسر زینلیان به مقام اول دست یافت و حدیثه فتوحی و سارا رجبی به ترتیب دوم و سوم شدند ودر رشته فوتبال رو میزی مقام اول به ملیحه اخیگان رسید ، فاطمه دمبوسی دوم و سیما حکمت به مقام سوم دست یافت.

این جشنواره فرهنگی ورزشی کویر با همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق و هیت انجمن های ورزشی اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار که درپایان از نفرات برتر با اهدا مدال و جوایز تقدیر شد.

انتهای پیام/ ی

پایان جشنواره فرهنگی ورزشی کویر در بافق با معرفی نفرات برتر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار