انتشار کتاب «ما منتظریم؛ خورشید مهدویت در منظومه فکری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای»

کتاب «ما منتظریم؛ خورشید مهدویت در منظومه فکری حضرت آیت الله خامنه ای» را حجت الاسلام و المسلمین حسن ملایی گردآوری و منتشر کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن ملایی، مدیر گروه اخلاق و تربیت مرکز تخصصی مهدویت گفت: کتاب «ما منتظریم؛ خورشید مهدویت در منظومه فکری حضرت آیت الله خامنه ای» شامل بیانات، پیام‌ها، نامه‌ها و مکتوبات حضرت آیت الله خامنه‌ای در حوزه معارف مهدوی است که مربوط به ۴۰ سال یعنی از سال‌های ۱۳۵۳ تا ۱۳۹۳ است.

 وی با بیان اینکه تدوین این اثر بیش از ۲ سال زمان برده است، افزود: برای دستیابی دقیق‌تر به منظومه فکری ایشان در حوزه مهدویت، از مطالب مهمی از سخنان دیگر معظم له که به طور غیرمستقیم به مهدویت مرتبط بوده نیز استفاده شده است و به عنوان نمونه ایشان درجایی، مهدویت را آرمان نهایی جمهوری اسلامی معرفی کرده اند و در سخنی دیگر برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی، ساخت تمدن نوین اسلامی را لازم می‌دانند.

انتشار کتاب «ما منتظریم؛ خورشید مهدویت در منظومه فکری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای»

 ملایی با اشاره به اینکه این کتاب در ۴۰۰ صفحه تهیه شده و انتشارات بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) منتشر کرده است، افزود: یکی از ویژگی‌های این کتاب، تیترگذاری و دسته بندی موضوعی مباحث است که می‌توان ارتباط موضوعات مختلف با مهدویت را براساس بیانات و منویات مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار داد.

 وی گفت: مطالب این کتاب براساس بیش از ۱۵ منبع که برخی از آن‌ها حتی یک مرتبه چاپ شده بود، جمع آوری شده است که با توجه به نگاه کاربردی مقام معظم رهبری نسبت به موضوع مهدویت، می‌تواند بسیار با اهمیت باشد.

 علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «ما منتظریم» می‌توانند در قم به نشانی خیابان شهدا، کوچه آمار (۲۲)، بن بست شهید علیان پلاک ۲۶ و در تهران به نشانی خیابان انقلاب، خیابان قدس، تقاطع خیابان ایتالیا، پلاک ۹۸ مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۸۸۹۹۸۶۰۰ با پیش شماره ۰۲۱ و ۳۷۸۴۱۱۳۰ با پیش شماره ۰۲۵ تماس بگیرند.

منبع:صدا وسیما

انتهای پیام/

جزئیات کتاب ما منتظریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.