برخورد با کاروان های عروسی در زرند

طرح تشدید برخورد با خودروهای مخل نظم و امنیت و کاروان های عروسی در شهرستان زرند آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یعقوب احمدی دادیار شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند ، با اعلام این خبر گفت: در پی درخواست مکرر و بحق مردم شهرستان زرند در برخورد جدی با خودروهای متخلف در کاروانهای عروسی از این پس طرح تشدید با این هنجارشکنان اجرا میشود.
وی با اشاره به برخورد قاطع با كاروان متخلف عروسی طی چند روز گذشته گفت: پس از شناسایی توسط مامورین فرماندهی انتظامی مخلان نظم و امنیت در کاروانهای عروسی ، دستور توقیف 30 خودرو متخلف در شهرستان زرند صادر شده است و رانندگان به عنوان مخلان نظم و امنیت محاکمه و مجازات میشوند.
این مقام قضایی افزود: طبق ماده 618 قانون مجازات اسلامی جرم اینگونه افراد 74 ضربه شلاق و 1سال حبس و توقیف خودرو میباشد لذا از این پس در صورت مشاهده اخلال در نظم عمومی از طریق خودرو همراه با كاروان عروس با ایجاد راه‌بندان و حرکات نا متعارف باعث بروز مشكلاتی برای مردم ‌شوند برخورد قاطع و قانونی میشود
 احمدی اظهار داشت :قطعا برای بسیاری از شهروندان هم پیش آمده که شب‌ها با ترافیک ناشی از کاروان های عروسی در بلوار ها یا خیابان ها مواجه شده اند. که این کار از نظر عرفی و شرعی بشدت مذموم است. این ترافیک و سد معبرها در مواردی برای آمبولانس ها و خودروهایی که در شرایط اضطراری ماموریت هستند باعث وقوع حوادث جبران ناپذیری میشوند.

انتهای پیام/ی

طرح تشدید برخورد با خودروهای مخل نظم و امنیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار