مسئول ادبیات پایداری حوزه هنری فارس خبر داد:

برگزاری کارگاه منطقه‌ای آموزش تاریخ شفاهی در شیراز

کارگاه تخصصی آموزش تاریخ شفاهی با حضور چهار استان جنوبی کشور در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدمهدی پوریزدان‌پرست مسئول واحد مطالعات فرهنگ و ادبیات پایداری حوزه هنری فارس با بیان اینکه کارگاه تخصصی آموزش تاریخ شفاهی با حضور ۴ استان جنوبی کشور ۶ و ۷ شهریور ماه در شیراز برگزار می‌شود، گفت: به جز از استان فارس شرکت‌کنندگانی از استان‌های هرمزگان، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این کارگاه حضور دارند.


وی با بیان اینکه فردا دوشنبه ۶ شهریور ماه آیین افتتاحیه این کارگاه تخصصی در حوزه هنری فارس برگزار می‌شود، افزود: عصر روز سه‌شنبه ۷ شهریورماه این کارگاه به پایان می‌رسد و کسانی که در آزمون‌های کلاسی این کارگاه نمره قابل قبولی دریافت کرده‌اند گواهی‌نامه حضور در این دوره را دریافت می‌کنند.


پوریزدان‌پرست با بیان اینکه تاکنون ۷۰ نفر برای شرکت در این کارگاه اعلام آمادگی کرده‌اند، ادامه داد: متقاضیان می‌توانند برای حضور در این دوره تا قبل از مراسم افتتاحیه به حوزه هنری فارس مراجعه کنند یا اینکه با شماره ۳۸۳۳۷۹۴۱ تماس گرفته و درخواست خود را برای حضور در این کارگاه اعلام کنند.


مسئول ادبیات پایداری حوزه هنری فارس با بیان اینکه هزینه حضور در این کارگاه برای هر نفر ۲۰ هزار تومان است خاطرنشان کرد: تفاوت این کارگاه با کارگاه‌های قبلی ارایه همه آموزش‌های تاریخ شفاهی شامل سوژه‌یابی، مصاحبه، گزارش، تدوین و ویرایش، مستندنگاری و خودنوشت به صورت یکجا است.


وی بیان کرد: کارگاه منطقه‌ای آموزش تاریخ شفاهی با همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس برگزار می‌شود و اساتید درجه یک کشوری در آن حضور دارند.
انتهای پیام/ر


برپایی کارگاه منطقه‌ای آموزش تاریخ شفاهی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار