ملکی: امیدواریم نتیجه لازم را در 2 بازی آینده کسب کنیم

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: امیدواریم تیم در 2 بازی آتی نتیجه بگیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اکبر عباسی ملکی پس از پایان جلسه هیئت مدیره استقلال درباره تشكيل كميته اقتصادى باشگاه گفت :به طور حتم برای اینکه بتوانيم بدهی‌های باشگاه را پرداخت کرده و فکری برای آینده باشگاه باشیم و درآمد پايدارى داشته باشيم و باشگاه طى سال هاى پيش رو مشكلى نداشته باشد ،لازم بود کمیته اقتصادی تشکیل شده و خوشبختانه اين امر صورت گرفت و قرار شد از افراد متخصص برای آن استفاده کنیم تا به دنبال در آمد باشيم

او در مورد وضعیت علیرضا منصوریان گفت: در حال حاضر منصوريان براى ٢ بازی دیگر كه با گهر سيرجان و پارس جم مى ماند و به ایشان فرصت داده‌ایم و امیدواریم تیم نتیجه بگیرد.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه اگر مربی خارجی به راس بيايد آيا باشگاه توان پرداخت دستمزد هر ٢ مربى را دارد يا خير گفت:باشگاه استقلال خيلى بزرگ‌تر از این حرف‌هاست. انشاله وضعیت ما بهتر خواهد شد و اگر هم لازم باشد، فکری خواهیم کرد.

 

عباسی ملکی در واکنش به مذاکره با دالیچ گزینه کروات گفت: این موضوع دروغ سیزده بود.

او در مورد اولتيماتوم هاى ٢ روزه به كادر فنى و استرس وارد شدن به اعضاى تيم گفت :هیچ گونه پالس منفی از هیئت مدیره به تیم نرسیده است. ما هر هفته اصلا ٢ بازى ،٢ بازى فرصت نداديم و اين اولین بار است که ٢بازی به منصوریان فرصت داده‌ایم.

او افزود :هفته گذشته منصوریان گزارشی داد و صحبت از فرصت ٢ هفته‌ای نبود، اما این بار در ٢بازی آینده در خدمت منصوریان هستیم.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اينكه آيا قرار است جريمه اى براى بازيكنان لحاظ شود يا خير بيان كرد :جریمه در قرارداد آنها لحاظ می‌شود.

عباسی ملکی در مورد اينكه آيا دستياران منصوريان تقويت مى شود يا خير گفت :منصوریان خودش باید در این زمینه تصمیم می‌‌گیرد. درست نیست به مربی کسی را تحمیل کرد.

عضو هيئت مديره استقلال در مورد طلب مرحوم منصور پورحیدری نیز بيان کرد: ايشان طلب دارد و به زودى مطالبات آن مرحوم پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات عباسی ملکی درباره منصوریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۶
اگه نتیجه هم نگرفتین ایرادی نداره فدای سرتون فقط کاری با شیشعلی نداشته باشین بزارین کارشو بکنه بنده کچل خدا
آخرین اخبار