مرجع تقلید شیعیان:

جشن های غدیر پر رنگ برگزار شود

آیت الله نوری همدانی در دیدار عده ای از طلاب و مبلغان اعزامی به مناسبت دهه ولایت گفت:جشن های غدیر پر رنگ برگزار شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت الله نوری همدانی،مرجع تقلید شیعیان در دیدار عده ای از طلاب و مبلغان اعزامی به مناسبت دهه ولایت اظهار داشت: باید از این فرصت برای معرفی اسلام ناب بهره گرفت.

وی غدیر را سرمایه بزرگی برای همه مسلمانان دانست و در ادامه افزود: باید جشن های غدیر بسیار پررنگ برگزار شود و عقاید خود را به دور از تفرقه افکنی و اختلاف و دشمنی به جهانيان معرفی کرد.

مرجع تقلید شیعیان با بیان این که جهان امروز تشنه معارف ناب اهل بیت علیهم السلام است عنوان کرد:مسئله امامت و رهبری از موضوعات بسیار مهمی است و شاید بگویم مهمترین مسئله است چرا که مجری برنامه الهی و دستورات پروردگار متعال هستند.

  آیت الله نوری همدانی با ااشاره به این که آن چه قرآن را اجرا کرده و به عرصه زندگی می آوردو هدایت بشریت را عهده دار میشوند امامت است،تصریح کرد: اولین انسان که خلق شد و آخرین انسان هم که از دنیا می رود امام و رهبر است .

وی تصریح کرد:امروز طلاب و فضلای محترم از فرصتها و تهدیدات فضای مجازی غافل نباشند از فرصت های این فضا برای معرفی جریان و تفکر غدیر بهرمند شوند و اسلام محمدی را به دنیا معرفی کنند.

مرجع تقلید شیعیان گفت:طلاب حوزه علمیه  تهدید و شبهه افکنی اعتقادی را که عمده آن نسبت به جایگاه امامت و ولایت ورهبری است را با برهان و دلیل قاطعانه پاسخ دهند تا خدای ناخواسته انحرافی پیش نیاید.

  آیت الله نوری همدانی در ادامه افزود: ما با تاکید و پافشاری بر اصول خود توصيه می کنیم از اختلاف افکنی جلوگيری شود که دشمن با اختلاف بین شیعه و سنی در پی آن است که اصل اسلام را ضربه بزند.

انتهای پیام/ش

دیدار آیت الله نوری همدانی با طلاب و مبلغان اعزامی ویژه دهه ولایت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.