فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

محموله های قاچاق در اندیمشک به بن بست رسیدند

طی هفته گذشته 4 محموله کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی خوزستان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در ادامه روند مبارزه جدی و بی‌امان با کالای قاچاق و سوداگران اقتصادی، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی پل زال اندیمشک، حین کنترل خودروهای عبوری در محور "اندیمشک- خرم آباد" در یک هفته گذشته 4 خودروی حامل محموله قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس در بازرسی از خودروهای متوقف شده تعداد 528 جفت کفش مارک خارجی، 620 کارتن لوازم خانگی، یک هزار و 378 کارتن لوازم الکترونیکی و تعداد 375 کیسه 40 کیلویی برنج همگی قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف نمودند.

سردار عباس‌زاده اذعان داشت: کارشناسان ارزش مالی 4 محموله قاچاق کشف شده را بالغ بر 6 میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این راستا 4 قاچاقچی و اخلالگر اقتصادی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال" لذا طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پديده شوم قاچاق به عنوان یک اولویت، در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و تمام محور های مواصلاتی استان برای سوداگران اقتصادی نا امن هستند.

انتهای پیام/گ

محموله کالای قاچاق به دست پلیس رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار