به میزبانی آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی؛

دوره‌های آموزش تخصصی آزمایشگاهی برگزار می‌شود

دوره‌های آموزش تخصصی به میزبانی آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود.

دوره‌های آموزشی تخصصی آزمایشگاهی برگزار می‌شودبه گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی دوره‌های آموزشی تخصصی برای فعالان آزمایشگاهی را به میزبانی آزمایشگاه‌های عضو این شبکه در شهر‌های گوناگون برگزار می‌کند.

همه افراد علاقمند می‌توانند در این دوره‌های آموزشی متنوع که توسط موسسه آزما فناور پژوهان وندا و به میزبانی آزمایشگاه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی برگزار می شود ثبت نام کنند.

این دوره‌ها با هدف ارتقای توانمندی آزمایشگاهی و تحقیقاتی کشور، بر اساس نیاز آموزشی و مهارتی آزمایشگاه‌ها در استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

بهبود توانمندی آموزشی و تخصص فعالان در حوزه فناوری‌های راهبردی

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یکی از رویکرد‌های حمایتی از ساختار آزمایشگاهی کشور را کمک به بهبود توانمندی آموزشی و تخصص فعالان این عرصه قرار داده است و بر همین اساس، زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی را با عناوین گوناگون ایجاد می‌کند.

فناور پژوهان وندا دوره‌های با عنوان «مدیریت پسماند آزمایشگاهی» «محاسبه عدم قطعیت اندازه‌گیری و نحوه گزارش‌دهی آن در نتایج آزمون»، «ایمنی در آزمایشگاه»، «دوره آموزشی پیشرفته پراش پرتو ایکس»، «کارگاه آموزشی طیف سنج مرئی فرابنفش»، «آشنایی با روش طیف سنجی مادون قرمز»، «آشنایی با روش طیف سنجی مادون قرمز» «کارگاه پیشرفته معرفی میکروسکوپ الکترون عبوری (TEM) و روش‌های آماده‌سازی نمونه» برگزار می‌کند که علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام و یا ارایه پیشنهاد‌های برگزاری دوره با شبکه آزمایشگاهی یا پست الکترونیکی info@vandazma.ir مکاتبه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار