معاون استاندار بوشهر:

۱۱۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی استان بوشهر تخصیص یافت

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: روند اجرایی طرح‌های عمرانی استان بوشهر تسریع یافته به‌گونه‌ای که امسال ۱۱۰۰ میلیارد تومان به این مهم تخصیص یافته است.

۱۱۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی استان بوشهر تخصیص یافتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدمحمدحسن باستی صبح امروز در افتتاح طرح‌های عمرانی با بیان اینکه در هفته دولت امسال 422 پروژه عمرانی در استان بوشهر افتتاح شد اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌‌ها 517 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی در استان بوشهر بیان کرد: در هفته دولت  116 پروژه عمرانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر با اعتبار 203 میلیارد تومان عملیات اجرایی آنها آغاز  شده است.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه هر سال 800 پروژه عمرانی در استان بوشهر افتتاح می‌شود افزود: در دولت یازدهم مجموع تعداد پروژه‌هایی که در هفته دولت و دهه فجر افتتاح شد سه هزارو 493 پروژه بوده به طوریکه هر سال 800 پروژه عمرانی در سطح استان افتتاح شده است.

باستی با تاکید بر اینکه برای اجرا این پروژه‌ها سه هزارو 353 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، خاطر نشان کرد: در شهرستان دشتی در هفته دولت 38 پروژه با اعتبار 440 میلیارد ریال افتتاح و هشت پروژه با اعتبار 125 میلیارد ریال عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی با بیان اینکه در چهار سال گذشته برای افتتاح 466 پروژه عمرانی شهرستان دشتی 254 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده بیان کرد: در شهرستان دشتی به طور متوسط سالانه بیش از 115 پروژه افتتاح شده است.

باستی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام گفت: طی این مدت تکمیل و افتتاح پروژه‌هایی که سالانه زیادی روی زمین مانده بود در اولویت کاری قرار گرفت که استادیوم ورزشی بوشهر، دانشکده هنر معماری، بیمارستان دیر و غیره از جمله این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه 9 پروژه بزرگراهی در استان بوشهر درحال اجرا است بیان کرد: این استان رتبه سوم کشور در بحث ایمنی راهها به خود اختصاص داده است.

باستی از کاهش نقاط حادثه خیز جاده‌های استان بوشهر خبر داد خاطر نشان کرد: به سبب توجه به محورها و زیر ساخت‌ها و رفع نقاط حادثه خیز 37 درصد تلفات جاده‌ای در استان  بوشهر کاهش یافت.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به  افزایش 2 برابری تخصیص  اعتبارات عمرانی تصریح کرد: امسال یک‌هزار و100 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی استان بوشهر اختصاص یافت که نسبت به سال گذشته که 510 میلیارد تومان بوده دو برابر افزایش یافته است.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.